Note fondée sur 857 évaluations de clients

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3,7 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2017 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing this survey. We appreciate the time. If you are able to let us know what issues you might have encountered during your stay so we are able to start with corrections right away.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024
The bed was too high
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
As we have just completed a renovation, we have brand new mattresses which are thicker than most in standard hotels. We have a few step stools if needed at the front desk for the next time you visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024
Check in was smooth. The staff was amazing helpful and super friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know you enjoyed your stay and for taking the time to recognize our team. They appreciate knowing when our guests notice their efforts.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2024
Rooms were spacious clean and nice. What i didn't like was being confused on the direction of room numbers left me in circles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
I hope you didn't get too dizzy going in circles. I understand completely as it took me a while to get used to the numbering. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete this survey.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing this survey.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
We hope you come back and visit again.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
Come visit again and see how our completed renovation has changed the hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
I like the customer service that was provided. Noise level from other rooms is too much. Need sound proof walls. The restroom door was not installed coreectly and and needs to be more cleaner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Shelli, Gestion de l’hôtel
I apologize if there was noise. I do hope the rest of your stay was nice. I will also have maintenance check the door. Thank you for your comments.