Note fondée sur 438 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Super hôtel, personnel à l’écoute. Petit déjeuner fantastique (qualité et quantité) Station de tramway à 20 sec de l’entrée sincèrement tout à été parfait !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Shawn McKay - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Good morning Christophe, what a pleasure it is to read such an enthusiastic review. I am so happy to know that you had a wonderful time while staying with us. We hope to be able to welcome you back again soon. Have a great day. Warmest regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
Très bel hôtel de caractère exceptionnellement bien situé entre le centre ville et les principaux musées de la ville. L’accueil y est chaleureux et les chambres sont très coz. Je recommande cet hôtel dans lequel se situe le restaurant CAFÉ AMÉRICAIN. Un pur havre de paix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2023 par Shawn McKay - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Cédric, thank you so much for your top review of your recent stay at the hotel, and your warm remarks. I am so happy to know that you enjoyed your time with us while you were here and we hope to welcome you back again soon. Have a wonderful day. Sincerely
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Shawn McKay - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Good afternoon Francois, thank you for your top level review. I am happy to know that you had a great time with us at the hotel, and hope you had some amazing experiences while in Amsterdam. We hope to welcome you back again soon. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Shawn McKay - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Hello Thierry, what a great score to see, and even better to know that you enjoyed your time with us. It is our mission to create authentic experiences that rock, and based on your 10 out of 10 score, it seems the goal was achieved. We hope to welcome you back to the hotel again soon. Warmest regards,
4 sur 5
par un voyageur

très bien mais peut faire mieux

Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
à part l'isolation phonique des fenetres, tout est très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2023 par Claire van Campen General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,thank you for you positive feedback!We're proud that you had a great experience with us.For the next time, if the noise bothers you, dob;t hesitate to contact the front desk and we will try to reallocate you to a room facing the courtyard which is less noisy.Looking forward to have you here againIn the meantime, take careClaire van CampenGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2023 sur Expedia
Pour le prix, nous attendons une autre chambre : lit 140 collé au mur. Quand on l’a décollé du mur, le sol était sale (vieille bouteille, bonbon et miettes au sol) . Aucune étanchéité de la fenêtre (bruit de la rue, fumée des voisins). Quand on a demandé à changer de chambre, aucune possibilité sauf en rajoutant 100€ par nuit. Pas digne d’un 4 etoiles. A fuir…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2023 par Laura Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Mickael,thank you for your precious feedback.We're very disappointed to read that your experience was less than perfect.At The Hard Rock Hotel we strive hard to provide the highest quality of service.Your issue has been transferred internally.We hope that your issue won't detain you to visit us in the future, we would love to make things works better if you could give us another chance.In the meantime we wish you a pleasant day ahead.Best Regards,LauraGuest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Emplacement tres central près de toutes les activités,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par Claire, Gestion de l’hôtel
Bonjour Micheline and thank you for taking the time to review your stay at the Hard Rock Hotel Amsterdam American. I am delighted that you loved our city centre location on the iconic Leidseplein. With our proximity to the Museum Quarter, Amsterdam's renowned nightlife, the Vondel Park, boat cruises and much, much more we are the perfect base from which to explore. We look forward to seeing you again and hope that you will tell your friends and family all about us. A bientot Claire van Campen, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Bon emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2022 par Claire, Gestion de l’hôtel
Hey Rockstar! So glad to hear that you loved our city centre location in the heart of Amsterdam, within walking distance of all the incredible sights and sounds that this wonderful city has to offer. We look forward to seeing you again soon and trust that you will recommend us to your friends and family. Kind regards Claire van Campen, General Manager Hard Rock Hotel Amsterdam American
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par Claire, Gestion de l’hôtel
Dear YANN, Thank you for taking the time to score your recent stay with us here at the Hard Rock Hotel Amsterdam American. We always like to know what is a hit and what is a miss tho so that we can try and fix it but great to know that overall you thoroughly enjoyed your stay with us. Until next time, Kind regards Claire van Campen, General Manager **We are delighted to offer our Hard Rock Hotel Amsterdam American hotel guests a Hard Rock goodie and a free welcome drink in our Bar Americain when staying with us.**
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2022 sur Expedia
L’emplacement, la beauté de la remise à neuf du bâtiment. Un menu buffet un peu simple le matin. Mais surtout le manque de musique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par Claire, Gestion de l’hôtel
Bonjour Steven, I am so happy that you enjoyed your stay with us and that you awarded us top marks. Glad that you loved our city centre location and our renovation and rebranding to a Hard Rock too and look forward to seeing you again next time you choose to visit Amsterdam. A bientot Claire van Campen, General Manager Hard Rock Hotel Amsterdam American