Note fondée sur 934 évaluations de clients

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4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Hôtel correct

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Bon hôtel, parking facile. Petit déjeuner et ménage à améliorer. Accueil sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can. If you're traveling to our area again soon, don't hesitate to call us!
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel vraiment pas en centre ville.

Publié le 21 mai 2023 sur Hotels
Très déçue par l’emplacement de l’hôtel. La première chambre donnée avait une fenêtre sur un hall fermé, et a été changée pour une avec vue sur le toit d’un fast-food ce qui avait pour conséquence une odeur de friture en permanence !!! Le petit déjeuner était vraiment au minimum. Le seul point positif a été le ménage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Management, Gestion de l’hôtel
I hope this notes finds well. We have sent your feedback to the personnel concerned. I apologize for this bad experience. This is very disappointing to hear, but we hope you give us another chance to make it up to you. Please let me know if you want to discuss this personally.
3 sur 5
par un voyageur

Déjeuner très décevant

Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
Hôtel bien situé pour restos, centre-ville et Biltmore. Bien rénové, lit confortable. Seul point négatif, le déjeuner compris …il n’y a presque rien. L’endroit est vraiment très petit. La dame à l’accueil nous avait gentiment avertis en spécifiant qu’il y avait de très bons restos pour déjeuner ailleurs. C’est ce que nous avons fait. Je me demande pour quoi ils offrent un déjeuner dans ses conditions. J’aimerais mieux que la chambre soit moins chère sans payer pour un déjeuner que j’ai pris ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2022 par Quality Inn Asheville Downtown Tunnel RD, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. I am glad to hear that overall your experience was positive. I am disappointed to hear that our breakfast didn't meet your expectations. This critical feedback will be used in training our staff. Thank you and look forward to seeing you soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par Quality Inn Asheville Downtown Tunnel RD, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving your feedback with us! We are pleased to see you enjoyed your stay and hope to see you the next time you're in Asheville!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024
I chose this hotel based on many great reviews. Upon arrival they could not find my reservation for 20 minutes. I was then informed they canceled my reservation because I didn’t show up yet. Front desk worker was rude and seem untrained, but my room was finally assigned. It was absolutely filthy, sticky all over, and toilet had not been cleaned. Will never stay here again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Only issues was tight parking . Staff was great
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
The heater/ac in the room would run and cut off. We tried to find a sweet spot where it would stay on but the temperature did not seem to affect it. Made it a little difficult to sleep at night without TV on to mask the cutting on and cutting off.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024
I liked the overall look of the room; TV remote w/channel guide was easy to find. Sadly no basic, stepbystep explanation was attached explaining how to enter numbers, change channels....when I tried it didn't work; thus had to rotate channels to determine, precisely, was being offered. Also, a bit of attention to heat/cool system seemed to have been missed. Unit seemed to come on/off much too frequently,,,,,,resulting in more noise than desirable.
4 sur 5
par un voyageur

Christmas trip

Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
Service and cleanliness were awesome. Good stay. Would go there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Prince, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience with us! We're thrilled to hear that you found the service and cleanliness awesome, and we appreciate your kind words.It's wonderful to know that you had a good stay, and we look forward to the opportunity to welcome you back again in the future. If there's anything specific you enjoyed or if you have any suggestions for improvement, feel free to let us know.Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to host you again!