Note fondée sur 880 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 11 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at La Quinta Inns and Suites. We are delighted that you enjoyed your stay. Thank you for your comments and we wish to welcome you back to the hotel soon!
par un voyageur
Recommande
Publié le 10 mai 2019 sur HotelsSuper propre et tranquille
Facile dacces
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
SUPER!!! THANK YOU
par un voyageur de DETROIT
Publié le 16 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Robby, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us a perfect score. On behalf of the staff here we do appreciate you for choosing our hotel as your place to stay. We do hope to have you back whenever you're back in town. Have a blessed week.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
We did not stay there as the hotel was over booked. They moved us next door when we arrived and we were quite upset that they were overbooked. However the new accommodation was very good with free appetizers and wine plus excellent breakfast
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
This place was so clean . Amazing front desk team, check in/out super easy .So calm and quiet.
par un voyageur
Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Very nice reasonably priced hotel close to Atlanta
Publié le 19 févr. 2024 sur HotelsVery nice hotel with great service, quiet location, but close enough to Atlanta. We'll definitely be coming back!
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
They still haven't returned my pet deposit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hello sir. The pet fee at this hotel is non-refundable as it is used for the cleaning service after any guest with a pet checks out.