Note fondée sur 889 évaluations de clients

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2,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2019 sur Hotels
visite de 2 jours à Atlanta. Hôtel idéalement situé à 10mn en voiture du Down town
4 sur 5
par un voyageur de Ohio

Publié le 15 mai 2019 sur Expedia
Le service est bien et les employés sont aimables et serviables par contre j’ai remarqué que le nettoyage des chambres se faisait en surface il y a de grosses boules de poussière derrière les meubles et le l’évier était bouché j’ai signalé mais jusqu’à notre départ rien n’a été fait. Sinon c’e Un hôtel bien situé et sécurisé.
3 sur 5
par un voyageur de Massy

Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
Bon hôtel, très confortable, bon petit déjeuner. Malheureusement mal placé : les bus ne passent pas, j'ai dû marcher jusqu'en ville (environ 30 mn)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par AP, Gestion de l’hôtel
Dear Peter, Thank you for leaving a review and letting us know how we are doing!
2 sur 5
par un voyageur de Atlanta

Publié le 8 nov. 2018 sur Expedia
Arrivé à l’hôtel, ils n’av Pas de chambre de disponible. Attendu 2h avant de pouvoir avoir une chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Good day Mr. Sebastien, We truly apologize for the issue with your delay in getting a room upon your arrival. Please know we are working diligently to ensure this doesn't happen in the future. Thank you for post and we hope you will give our hotel another try in the future.
4 sur 5
par un voyageur de Brooklyn

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Some Rooms Should Be Allowed Smoking Privileges & Also The TVs Should Be Updated For Netflix or Mirror Mode Use. They Say Non Smoking Hotel But Walkin Through It I Definitely Would Have Thought Otherwise. Threatening Customers With A $250 Cleaning Fee If Smoking Doesnt Stop The Customer Especially When Its Raining Outside.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jonathan, We appreciate your feedback regarding smoking policies and TV features. We value all guest opinions to enhance guest experience. It's important for us to maintain a smoke-free environment for all guests. We encourage guests to adhere to our policies for everyone's comfort and safety.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Both elevators broke while we where there and unfortunately we were on the 3rd floor with a lot of luggage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Oshiona,We apologize for any inconvenience you faced due to the elevator issues. Your feedback is valuable for us to improve our services for future guests. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to our management team for further assistance.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
One of the elevators was not functioning. The floor was stained and a bit dirty. Everything else was satisfactory and the bed was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words about the comfortable bed. We will make sure to address the maintenance issues you mentioned to enhance the overall guest experience. Your comments help us improve for future stays.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
hotel appearance was not pleasant, from the physical property down to the staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alaysia, We appreciate your feedback regarding the hotel's appearance and service. Your comments will be shared with the team for further improvement. Please feel free to reach out to our management team if you have any additional concerns that need addressing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christina,We appreciate you choosing to stay with us! We hope you had a wonderful time at our hotel and look forward to welcoming you back soon.
1 sur 5
par un voyageur

Don’t Book This Property

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
I will never patronize this property. Micey, the front desk clerk was the rudest person I’ve ever met. Her CS skills are horrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Carla, We're sorry to hear about your experience with our staff. Our team is usually known for their excellent customer service, and we apologize if we fell short. Your feedback is valuable to us as we continue to improve our guest experience.