Note fondée sur 949 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2021 par GM, Gestion de l’hôtel
Greetings Jessica, Thank you for your 10 out of 10 review! We love having you here with us, and appreciate your amazing feedback. Please come back and see us again, we'd love to host you again. All the best, Amber Petty General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Nice hotel, but a bit short staffed and a few minor things that could use some updates and attention to detail, but very nice overall .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hampton Inn , Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. we look forward to seeing you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
No black out drapes so street lights shined in the room and the traffic noise. Not a good nights sleep. Would not stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hampton Inn , Gestion de l’hôtel
We are sorry that you were not pleased with your stay, if your ever in our area again give us a call to rectify this situation.
5 sur 5
par un voyageur

Very good but please reduce your plastic!

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
I enjoyed this stay. For me, a good stay starts with the reception and the staff here were excellent and very attentive. The room was great, although a safe and better condition ironing board are needed. For Eco-Friendliness, the hotels scores badly. Good that the room wasn't made up each morning as this is unnecessary laundry. However, plastic cutlery wrapped in plastic wrappers and apples wrapped plastic cellophane is pointless and bad for the environment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hampton Inn , Gestion de l’hôtel
We appreciate your business, I will share with my staff. We appreciate you and hope to see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hampton Inn , Gestion de l’hôtel
We appreciate the positive feedback. We hope to see you soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Hampton Inn Alpharetta, Gestion de l’hôtel
we sincerely apologize for any inconvenience caused to you during your stay, we hope that we get the opportunity to rectify this in the near future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Hampton Inn , Gestion de l’hôtel
Thank You for the positive feedback, we hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

DO NOT RECOMMEND THIS HAMPTON...

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
hotel is NOT nice....food cold and little. ugh. ALL feather pillows and blanket only TOO HOT>..feather...ugh.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia