Note fondée sur 1 785 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Près aéroport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us; we look forward to welcoming you back to our property soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2022 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2022 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Drummondville

Publié le 29 janv. 2022 sur Expedia
prppre avec commodité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2022 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour. Merci d'avoir choisi de rester avec nous et d'avoir laissé une excellente critique. Nous sommes ravis de voir que vous avez apprécié votre visite chez nous. Vos remarques ont été notées. Nous espérons que vous reviendrez pour rester avec nous la prochaine fois que vous serez dans la région. Passe une bonne journée.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2021 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Hello. Thank you for choosing to stay with us and for leaving a great review. We hope that you will return to stay with us again the next time you are in the area. Have a great day.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024
AC wasn’t working, fridge in the room wasn’t working, room was stuffy, bad smell,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par P. Strapp, Gestion de l’hôtel
Kwesi, I offer my sincere apologies for the inconveniences you experienced and I thank you for bringing this to our attention. Your concerns will be addressed and I will share your feedback with my team. We hope you will visit us again and give us the opportunity to make things right!
5 sur 5
par un voyageur de BIRMINGHAM

Publié le 29 mai 2024
N:A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Jessica, Gestion de l’hôtel
We would like to thank you for your kind rating of the hotel and we look forward to your return.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024
The room was comfortable and clean. Location was very convenient to the airport. However, the elevator, hallways and reception area, needed a good cleaning. The restaurant was out of ice tea and the man serving was rude. The check in was SLOW & the representative was uninformed and rude. Seemed to be some riff raff going on in the lobby late of the evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
4 sur 5
par un voyageur de Ooltewah

Publié le 15 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
We are so happy to hear you had a great stay with us. If you have any additional comments to help us improve, please do not hesitate to contact us. Looking forward to seeing you soon!