Note fondée sur 943 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Trois-Rivières
Publié le 30 sept. 2019 sur Expedia
Mauvais entretien, pas propre et négligé. Trop cher pour ça!
par un voyageur
Découverte de Baltimore
Publié le 12 août 2019 sur HotelsBel établissement, bien situé dans Baltimore (le port est à 10 minutes à pied) mais qui nécessiterai des travaux de rafraichissement.
Personnel très agréable et disponible pour ces clients.
Nous avons pu laisser les bagages en conciergerie le jour de notre départ.
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2018 sur Hotels
par un voyageur de black earth
Publié le 25 sept. 2022 sur Expedia
I had to change my reservation because this place was closed
par un voyageur
Publié le 9 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 août 2022 sur Expedia
I made a reservation at this hotel about a month before my travel date, flew across the country and arrived to a hotel that was out of business. I was not notified by the hotel or AARP/Expedia in advance, Expedia do find me anoter hotel, but it was a stressful process.
par un voyageur de Houston
Publié le 28 juill. 2022
I thought I would like the old time feel, but found it to be more outdated than I'd like. Safe was unable to be reset and in a very strange position in the closet. No parking on site, had to park next door, not a bad price for downtown but loading and unloading for seniors is difficult. Some good food very, very close but streets at night seemed overwhelmed with locals, traffic. Not exactly the perfect location.
par un voyageur de Washington
Publié le 25 juill. 2022 sur Expedia
Why would I even get a review the place was closed I booked it I was never told it was closed so I never got to stay here. If it's still showing up do not book. Expedia was great they help me find another hotel right away
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2022 sur Expedia
The hotel was closed when we arrived. We had a reservation and no one got in touch with us. We were standing in the heat with our suitcases under the sun reading a sign that said that the hotel was closed.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2022 sur Expedia
Horrible experience very unprofessional poor service completely disappointed unsatisfactory