Note fondée sur 59 évaluations de clients

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4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

un très bon séjour

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Excellentes prestation hôtelières et équipements sportifs parfaits !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Jenny Zhao, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
4 sur 5
par un voyageur de paris

hôtel très bien situé

Publié le 5 août 2018 sur Expedia
proche de la station, chambre énorme et magnifique, personnel un peu lourd sur les photos (je suis noire) donc pas assez professionnel mais qui parlent l’anglais contrairement à d’autres hôtels à pekin et petit déjeuner pas exceptionnel pour le prix. super équipement de sport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par Quality Manager-Jenny Zhao, Gestion de l’hôtel
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Easy access to subway. Quiet Rooms good do with an update
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Jenny Zhao-Quality Manager, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您选择入住北京万商花园美居酒店并分享您的住宿体验。衷心期待您的再次光临。祝您生活愉快!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par Jenny Zhao-Quality Manager, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,感谢您选择入住北京万商花园美居酒店并分享您的住宿体验。衷心期待能有机会再次为您服务。祝您生活愉快!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Expedia
Overall it is excellent. My only complain is shower stall. Water is leaking underneath the shower door.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2019 sur Expedia
乾淨服務好很喜歡,,整體十分清潔。 惟獨浴室淋浴設施有待改善, 淋浴處容易灑到洗手間其他地方, 使住客容易滑倒。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2019 par JennyZhao, Gestion de l’hôtel
感谢您对我们酒店的精彩评论!我们十分高兴听到您在我们酒店过得愉快,作为服务行业,能够提供客人满意的服务是我们努力工作的目标。衷心期待着您的再次光临。祝您生活愉快!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2019 par JennyZhao, Gestion de l’hôtel
敬爱的顾客,感谢您对我们酒店的精彩评论!我们十分高兴听到您在我们酒店过得愉快,并十分期待您的再次光临。
5 sur 5
par un voyageur

Free Upgrade to Super Vip King Size Room

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
I purchased the deluxe king size bed room, however, when I checked in, I was told that all the deluxe King size room was taken. The manager asked whether can I top up xx per night to upgrade to a super vip king size room. I rejected because I will have difficulties explaining to my boss about the extra cost. During my stay, the room was clean and the bed was comfy. The room to me was a nice size considering I'm the only one in it. I love bed that was hard, and this is the only hotel that uses hard bed. I was told later when I checked out that the manager who served me during my checked in, did a free upgrade to the super vip King size room for me. Overall the staff were friendly, except for 1 or 2 who doesn't have a lot of smiles. I got a feeling they are just temp staff that the hotel hired. The nearest plaza will be Wanda plaza, which will take 20 mins by foot. There are some small stalls surrounding the hotel, so if you are lazy to walk to wanada plaza, can have quick dinner or buy some snacks at those surrounding stalls.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par JennyZhao-Quality Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Wanshang Beijing. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2019 sur Expedia
The service is good, even though the staff didn't understand English, they tried their best to help us. It was bit difficult to communicate with the reception, but they tried hard to help us. They have arranged our breakfast for take away, as we have to leave our hotel early in the morning around 6am. Over all fantastic experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2019 par JennyZhao, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.