Note fondée sur 866 évaluations de clients

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4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur de Blainville

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024
Nice place to stay and friendly stall!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024
Clean, good service as advertised. Rooms are decent size, great for a night or 2 stay. There's a pool you can use, free breakfast also!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 avr. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 avr. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024
There was stains on the walls still from previous visitors, smelled of cigarette smoke terrible, and the water damage/ mold in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Anita Johnson, Gestion de l’hôtel
Michael, we want to express our apologies for any cleanliness concerns you had. We are addressing the concerns you had. We hope you will come back and give us another chance.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024
Very nice motel and cleaninfea
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Anita Johnson, Gestion de l’hôtel
Kenny, we all want to thank you for the great rating and kind words. We hope to see you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024
Parking, close to airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Anita Johnson, Gestion de l’hôtel
Ricky, we want to thank you for your time and for rating us the best. We appreciate your business and thoughts. Come see us again!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Horrible experience. Front desk staff was very unprofessional and created a situation that wasn’t necessary.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2024 par Anita Johnson, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear your stay was not the best. Please accept our apologies.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Anita Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you, Rena. We appreciate your kindness. Come see us again in your travels.