Note fondée sur 861 évaluations de clients

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3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Rapid signin
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Sheridan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest review. It is greatly appreciated. We look forward to seeing you again at Best Western Biltmore Plaza.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 avr. 2019 sur Hotels
le séjour s'est bien passé, les employées sont super sympathiques, l'hotel est un peu loin de la ville, il y a pas grand chose a faire dans les alentours
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Bordeaux

Bon hotel pour une nuit à Belize city

Publié le 24 janv. 2017 sur Expedia
Pour : le personnel, le petit déjeuner, la piscine
Contre : la pression de la douche
Emplacement : nous ne faisions que transiter
Arrivée tardive en avion, nous devions passer une nuit à Belize city, le Best western a remplit toutes les qualités que nous cherchions à savoir : une chambre confortable, propre, du silence, et un petit déjeuner revigorant !
4 sur 5
par Plasse-Fauque de FRANCE

Les employés font très attention au client l

Publié le 14 avr. 2014 sur Hotels
J'aime beaucoup cet hotel et ceux qui y travaillent.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par jeronie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time in leaving us a rating so that we can continue improving for your next visit and earn your business with a five out of five.
5 sur 5
par un voyageur de LAUREL

Publié le 2 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2024 par jeronie, Gestion de l’hôtel
Hi Shirlane, thank you for your time in leaving us a review. We do hope to see you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Muy bonita la propiedad y sus instalaciones
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Sheridan, Gestion de l’hôtel
Gracias por tu resena excepcional.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
We loved the landscaping in the court yard.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Sheridan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest review. It is greatly appreciated. We look forward to seeing you again at Best Western Biltmore Plaza. We work hard to keep our landscaping in great condition.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Great overall experience and service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Sheridan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your honest Review of your stay at Best Western Biltmore Plaza. Your review is greatly appreciated. We are looking forward to seeing you again at Best Western.
2 sur 5
par un voyageur

Don’t stay here

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
They first put us in a non-smoking room next to the main busy and loud road. The room that was extremely small (we paid for a premium room) and it reeked of cigarettes and air freshener. When we walked into the room with the security guard who was showing us into the room, we commented on the odor and he was very unpleasant to us about it. We tried to just accept it, but we began having headaches from the smell. We asked to be moved and were told the hotel was full. They then found a room for us next to the pool. It also reeked, but at least not from cigarettes. Glad it was only one night in this hotel just to get to the airport. When we woke the next morning, one of us had bites around their elbows. We searched but couldn’t find any trace of bed bugs in either bed. But the bites are suspiciously like bed bugs. We have took measures to treat our belongings like it was bed bugs. The front desk was always unpleasant and unprofessional. As in the other reviews, they seemed in chaos and were rude to most people. The restaurant and restaurant staff however were very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Sheridan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review your concerns and complaints are placed in high regards. We are sorry you did not enjoy your stay with us. Your concerns will be taken into account.