Note fondée sur 883 évaluations de clients

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4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Super hôtel, propre, neuf, accueillant, ouvert 24/7,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par crm, Gestion de l’hôtel
Dear Estelle,Thank you very much for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you had a fantastic experience at our hotel and that you found it to be clean, new, and welcoming. Providing a comfortable and inviting atmosphere for our guests is our top priority, and we're thrilled that you felt at home during your stay.We strive to maintain high standards of cleanliness and hospitality, and it's gratifying to know that our efforts have made a positive impression on you. Your satisfaction is our greatest reward, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Kind Regards,PelinGuest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 févr. 2024 sur Expedia
Neuf, calme, super petit dej
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par crm, Gestion de l’hôtel
Dear David,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. It's wonderful to know that you found our hotel to be new and quiet, providing you with a peaceful environment during your visit. We're also delighted that you enjoyed our breakfast offerings – we strive to provide a delicious and satisfying start to each day for our guests.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Kind Regards,PelinGuest Experience Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2023 sur Expedia
Chambre et sanitaires tres propres mais espace pour se mouvoir très réduit. Cintres pour pendre ses vêtements trop peu nombreux (3) pour deux occupants. Auune possibilité de nettoyer ses chaussures.Isolation du bruit des chambres adjacentes à revoir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2023 par crm, Gestion de l’hôtel
Dear Albert,Thank you for sharing your feedback following your recent stay at our hotel. We appreciate your positive comments regarding the cleanliness of our rooms and bathrooms.We regret to hear about the limited space and the insufficiency of hangers in your room. Please allow us to point out politely that you can book our Business and Supeior Rooms for your next stay for a more spacious room. Your feedback is valuable, and we will certainly review the room layout and available amenities to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.We also apologize for any inconvenience caused by the sound insulation in adjacent rooms. We understand the importance of a good night's sleep, and we'll conduct thorough checks to address this issue promptly.Your comments help us improve, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more satisfying stay.Kind Regards,Pelin, Guest Experience Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par CRM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Micheal,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We look forward to welcoming you again.Best regards,CRM Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par crm, Gestion de l’hôtel
Liebe Christiane,vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie mit unserem Hotel rundum zufrieden waren und wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,CRM Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par CRM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Cecile,Thank you so much for your feedback following your stay.We regret that you gave a low rating. We wish you had reported the problems to us while you were at the hotel, we would have been happy to assist.We look forward to welcoming you again.Best regards,CRM Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2023 sur Expedia
Hôtel proche du métro dans un endroit calme. Chambre petite mais propre. Petit dejeuner très varié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2023 par CRM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Eric,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.We look forward to welcoming you again.Best regards,CRM Management
4 sur 5
par un voyageur

Mai 2023

Publié le 20 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2023 par crm, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrte Nathalie,vielen Dank für Ihren Aufenthalt und Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie mit unserem Hotel zufrieden waren und wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,CRM Management
5 sur 5
par un voyageur

Parfait !

Publié le 18 avr. 2023 sur Hotels
Bel hôtel, très beau petit déjeuner, chambres petites amis très propres et confortables Idéalement placé pour visiter à pied. Un beau séjour en résumé! Merci au personnel super efficace !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par CRM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Catherine,Thank you very much for taking the time to share your positive review about your recent vacation in Titanic Comfort Mitte Hotel. We are very happy that all you expectations were fully met and that you enjoyed your time here to the fullest! Of course we hope to welcome you all again in the near future, for many more unforgettable stay experiences! It would be our pleasure to welcome you back here for many more comfortable stay experiences!With kind regards,CRM Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2023 par CRM, Gestion de l’hôtel
Dear Guest Mehmet,Thank you for taking the time to share your feedback with us and our future customers! Thank you for choosing Titanic Chaussee Berlin Hotel and we hope to see you again soon! Best regards,CRM management