Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par emma, Gestion de l’hôtel
thank you so much for the feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Expedia
Hotel tout simple mais en plein centre ville . Shopping au top... soirée au pub avec resto indien juste en face de l hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mai 2023 par reception, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
L hôtel est fonctionnel mais le principal désagrément est le bruit. Surtout la nuit. Les clients parlent, courent, crient comme s ils étaient chez eux. Un client a même insisté longtemps pour rentrer dans ma chambre se trompant de porte.J'ai fini une nuit par me lever et me cogner sur ce lit superposé inutile qui m'a en plus occasionné un gros hématome. C'est dommage car l accueil pourrait demander aux clients d être plus respectueux dans les couloirs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2022 par reception, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience à l'ibis budget Birmingham Centre. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes; permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères.Chez Ibis Budget, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client ; par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous. Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter qu'il ne se reproduise à l'avenir.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2021 par reception, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Considering the location (by a major road) the hotel was on a quieter side road which made it good for pedestrians. Room size was a bit on the small size, and 'one colour' scheme was a bit stark, but overall was fine for a budget hotel. TV and shower were easy to work, and efficient. Heating system was complicated, and could be noisy, but staff were friendly at showing us how it worked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Emma/shift leader, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback we really appreciate it
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Emma/shift leader, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedbackwe really appreciate it
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Birmingham Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Birmingham Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
1 sur 5
par un voyageur

Dirty hotel, but great friendly staff

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
What a dirty place. I could understand the very basic rooms, but there's no excuse for the dirty condition of the hotel. Staff were very friendly, but I wouldn't stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Birmingham Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.