Note fondée sur 480 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Kari

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Syracuse

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mai 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024
We came down from Tennessee for a family funeral. The floor was so filthy, my feet were black. I told the guy at the desk and he said it was because they have wood floor. Have stayed at many motels with wood floors and never have my feet got so nasty. We had to wear shoes, the whole time we were in the room. We stayed in this hotel because of the convenience of the closeness to family, but will not next trip. Wish I could send you the picture I took of my feet from the first night.. Horrible
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
I had to clean the shower. The chair in the room needs to be cleaned. Shower curtain needs to be changed and also the duvet cover had cigarette burns in it. I always check everything. We were so tired from traveling I always bring extra when I know we are traveling. But customer service was very good.
5 sur 5
par un voyageur de West Palm Beach

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Overall it wasn’t a bad 2 nights stay. The only thing that stood out for me was that the sheets had a stain in them and the comforter had burn holes. There was also some burn makes near the sink outside the bathroom.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

You get what you pay for.

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Room was not properly cleaned. Food under the chair ( grape) - work out room was locked though the sign said 25 hours. Wanted food ate in the lobby. Front desk was not friendly- barely greeted. I gueas you get what you pay for.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia