Note fondée sur 408 évaluations de clients

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3,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Champagné

Publié le 15 mars 2020 sur Expedia
Very clean room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2020 par reception team., Gestion de l’hôtel
thank you so much for your rating. we are chuffed. thank you for taking the time and we hope you visit us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2019 par Sara , Gestion de l’hôtel
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Wolverhampton Goldthorn Hotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Sara Foster Operations Manager
3 sur 5
par BROCHARD

Hôtel dans sone de congestion

Publié le 2 mai 2012 sur Hotels
OK
4 sur 5
par Christian

Publié le 29 avr. 2012 sur Hotels
Un excellent rapport qualité prix.
1 sur 5
par un voyageur

Farce

Publié le 26 nov. 2021 sur Hotels
We were informed at 11am on the day of arrival that the hotel was shut !!!! Absolute farce.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Kevin, Thank you for your email, Kind Regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dalbir, Thank you for your review , Sorry for the issues regarding your booking. Kind Regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2021 sur Expedia
Absolutely awful,condition of room disgraceful,full of hairs and cobwebs squeaking floor door’s rattling
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Wiktor, Thank you for your comments I will Look into these today . Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Great hospitality and breakfast

Publié le 14 nov. 2021 sur Hotels
The receptionist and hospitality and service was excellent. The room was clean and comfortable. Great full English breakfast. My only minus was the bed was too soft, so my nights were not comfortable. But overall very good .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Paulette, Thank you for your review of the hotel. Kind Regards Richard
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2021 sur Expedia
It was very dated
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Thank you for your review. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 nov. 2021 sur Expedia