Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
97 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bonne étape sur la route retour

Publié le 14 mai 2022 sur Hotels
Étape sur la route retour d'Écosse : grand parking, hôtel propre, mouettes rieuses pour nous réveiller ce matin, avec le bruit des vagues ... c'est parfait. Nous reprendrons la route tout à l'heure après le petit-déjeuner.
5 sur 5
par un voyageur

Grand stay as always

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Won’t be going anywhere else in Blackpool now. Thie grand is always clean the staff are always friendly and go above and beyond. I do like the sister hotel The Norbreck but the Grand makes me feel safe.
5 sur 5
par un voyageur

Just a little disappointed this time but brill as

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Second time we have stopped here a bit disappointed this time that the pool wasn’t open, but the staff are always friendly and willing to help wherever they can. Only let down apart from the pool is the fact that there are no charging point next to the bed
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Poor

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
The bed was really uncomfortable, the heating did not work was given a small heater which took 24 hours before the chill went still was not warm. Food was nice and had a good choice of breakfast foods. But the second day the plates was still dirty from the day before. Will not be going back
3 sur 5
par un voyageur

Fabulous breakfast

Publié le 28 janv. 2024 sur Hotels
The food at breakfast was fabulous no service though the front of house staff were too busy talking to tell us what to do how it works and clear the previous 10 tables did not even make eye contact or say morning but the quality off the food and the chef outstanding would of been helpful at checking to be told what time were breakfast was
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2024 sur Hotels