Note fondée sur 956 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 8 nov. 2021 sur Hotels
Très bien tout étais parfait
par un voyageur
Bon hôtel
Publié le 19 nov. 2019 sur HotelsBon hôtel, parcontre le petit déjeuné est un peu léger je trouve,
par un voyageur
Trés confortable
Publié le 6 mai 2019 sur HotelsTrès joli complexe et très calme. Notre chambre était très grande et la literie très confortable. On peut prendre le petit déjeuner au Starbucks en bas. Nous avons testé la piscine qui est très sympa avec un petit bémol pour le jacuzzi qui ne faisait pas très propre. Bref, un super endroit pour se reposer quand on sort du bruit de Blackpool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Andrine, many thanks for taking the time to provide us with your very complimentary feedback regarding your recent experience with us at The Village Hotel Blackpool, it is very much appreciated. Kind regards, Gordon Clapperton, General Manager.
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Very nice. Quite a trek down to the attractions & sea front. Would be nice if they ran a shuttle a several times a day. Facilities very nice, just on my stay, all the soap dispensers in the changing rooms were empty.
par un voyageur
Not value for money disappointing for The Village.
Publié le 21 févr. 2024 sur HotelsThe room was lovely until we came to the pullout bed to find food all over the bed which was off putting.
House keeping were very good but reception could not give a dam.
Bar food was a disappointment the children would not each their meals and my husband said worse meal for a hotel.
Lovely Pool kids loved it.
par un voyageur
Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Village Blackpool Reception , Gestion de l’hôtel
Dear Petros,Thank you for taking the time to leave a 5-star review of our hotel. We're glad to hear that you had a positive experience during your stay. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Noise from leisure facilities
Publié le 10 févr. 2024 sur HotelsThe hotel was good but the noise from the people using the leisure facilities was horrendous, it needs a member of staff to control the people in their and a quiet policy
par un voyageur
Poor
Publié le 9 févr. 2024 sur HotelsNo room available with a bath.
Cold room with poor electrical heating unit that turns off after every 10mins.
Leaking draughty windows.
Noisy annoying neighbouring room- how about a quiet policy after 10pm?