Note fondée sur 952 évaluations de clients

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4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Fantastic! We look forward to seeing you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Je préfère les établissements où le recouvrement de sol dans les chambres n’est pas en tapis.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are delighted you enjoyed your stay with us. Our rooms are carpeted to keep noise levels at a minimum between floors as well as an aesthetic selection by our design team. Thank you for your flexibility. We look forward seeing you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Max,Thank you for taking the time to rate our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Kristie,Thank you for your rating our hotel.Safe Travels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Great staff,your greeted as you walk in and feel at home. Staff went the extra mile and allowed my son to practice for his Tuba Audition. Two thumbs up to this location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Jesse,Thank you for giving us your feedback during your stay with us. I am very happy to hear that you enjoyed your stay with us and staff was able to provide you and your son with great Marriott Customer Service. We do hope that you come and visit us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Rachel,Thank you for the rating of your hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Phillip,Thank you for rating our hotel. We hope to see you again very soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
With the rate of the room charge we were surprised that try also charged for parking in an open lot. Also no daily housekeeping or towel replacements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Berry,Thank you for your feedback. Listed on this website, Marriott.com and on the Marriott Bonvoy website it is listed that we do charge for parking as do most downtown hotels. This and also our housekeeping policy, was listed on your welcome letter that you got in with check in. It also notes that if you need towel replacement, to let the front desk know and we would be more than happy to do that. I am sorry that was missed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
The staff was wonderful especially Anna Lynch
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Alberto,Thank you for taking the time to giving us your feedback about your stay. Thank you for also pointing out the hard work of Anna.We hope to see you again very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2024 par Lee, AGM, Gestion de l’hôtel
Hi Maddison,Thank you for rating our hotel.Safe Travels!