Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
Bryant lit un peu dure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, thank you for reviewing your stay. We are happy your overall experience was pleasant. However, we want to apologize for any concerns which kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel, and we hope you will allow us another opportunity to accommodate you whenever your travels bring you to our area.Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Hôtel à éviter

Publié le 23 févr. 2019 sur Hotels
Hôtel peu accueillant, pas confortable et bruyant car trop près de la route et de la voie ferrée . Décoration surannée.Chambre de petite taille. Aucun ustensile dans la cuisine, petit lit de 140, jamais vu auparavant aux États-Unis ! Seulement 2 tables et chaises près du barbecue pour l’ensemble des clients de l’hôtel. Un petit déjeuner insignifiant, pas de piscine ... Le prix, 148 euros n’était absolument pas justifié.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Isabelle, please accept my sincere apologies for the issues you encountered and regret the inconvenience it caused. We are sorry not meeting all of your expectations, and please be assured that corrective actions are being taken. We are committed to making sure that we don't repeat what you experienced. Thanks again for your feedback, and we hope that you'll give us another chance and consider staying with us again in the future. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par Magalie de France

Un réél plaisir!

Publié le 20 juin 2015 sur Hotels
C'est toujours avec plaisir que nous séjournons dans cette gamme d’hôtels où nous sommes comme à la maison avec une équipe charmante. La vue sur le lac est particulièrement appréciée.
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Hotel en bord d'autoroute et voie de chemin de fer

Publié le 2 mars 2015 sur Expedia
Pour : Le personnel sympa et la chambre agréable
Contre : le petit déjeuner qui est totalement nul! Environnement extérieur: déplacer l'hotel loin du bruit!
Nous avons réservé une chambre pour 6 personnes et à notre arrivée, nous nous sommes retrouvé avec 5 couchages (visiblement une erreur de l'hotel et non d'Expédia)! Après quelques négociations, avons réussi à obtenir une seconde chambre sans supplément. L'hotel est en bord d'autoroute et d'une voie de chemin de fer, le bruit est toujours présent dans la chambre malgré un triple vitrage. Côté sejour (canapé convertible), simple vitage, donc bruit encore plus fort... Pas de salle de petit déjeuner, juste un meuble à l'accueil avec thé, café et sachet de chocolat à reconstituer dans l'eau chaude, pommes et barres de céréales...nullissime! A éviter, dommage car le personnel est sympa et les chambres sont plutôt bien accueillantes
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Johanne de Quebec

Agréable séjour

Publié le 15 avr. 2014 sur Expedia
Pour : Sa tranquillité, et la facilité d'accès.
Contre : Avoir des fauteuils dans les chambres, une piscine ....
Emplacement : Facile de se rendre à la plage et l'accès direct à la I95 rend les déplacements simples.
Bon hôtel avec cuisine ce qui est agréable pour un séjour plus long que quelques soirs, emplacement tranquille ce qui est appréciable dans ce coin de la Floride, il faut cependant être du côté du lac car sinon plus bruyant de l'autre côté puisque sur le bord de la I95.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2024
Just stayed one night … the experience was ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Linda, Thank you for sharing your experience with us. We're glad to read that your stay was satisfactory overall. However, we regret if there were any issues that kept it from being perfect. We appreciate you choosing our hotel and hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

$$$$ Hotel that should be no more than $

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Let's start with the good: the staff was great, helpful and friendly. The hotel from the outside looks great, the inside the room was a whole different story. The room and all of the bed linens smelled like cigarette smoke (yes, someone did try to "cover" up the odor, but that doesn't really work). The door to the room is very thin and the room needs a complete update and refresh. The room was pretty dark and dingy with linens that should have been disposed of years ago. The room was "surface" clean, but details were missed. There were hairs on the shower walls and the fan vent in the bathroom was caked with dust. I will not stay at this hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Nancy, Thank you for taking the time to give us your feedback on your recent stay at our hotel. Every guest who walks through our doors should expect a clean, well-maintained property as their home away from home when traveling. Therefore, we sincerely apologize that this was not your experience. We will share these notes appropriately with our team. As you mentioned that you liked our friendly staff, we request you give us another opportunity to show you the exceptional stay you deserved on your last visit. Thank you once again.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur de Sunrise

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The doors and room is damaged, broken and old doors , limited supplies, very terrible service!!!! Was racing went there and asked for extra towels no answer, then was told in the morning that they don’t offer extra towels!!! Cupboard door was split in two and hanging, bathroom door is water soaked and falling apart. Very old and run down .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Sharima, Thank you for sharing your experience. Your feedback is very important to us, as it will assist us in improving our guest experience. We will take the necessary steps to ensure this does not occur in the future.Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Very dated and worn room. Strong smell of disinfectant intended to mask smoke, pet, and musky odors.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Scott, Thank you for reviewing our hotel. Please accept our apologies for not exceeding your expectations. Our housekeeping staff takes great pride in their services, and we regret any oversight on their part. We have discussed these concerns with our team. We hope you will stay with us the next time you visit the area; we are confident you will have a more favorable experience.Sincerely,Hotel Management