Note fondée sur 209 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 nov. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Expedia
Top choix pour bogota, très beaux appartements Très bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par Mauricio Casas GM, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
We arrived early and our room wasn’t ready which is fine. We left for the day to explore Bogota and arrived back to a nasty lady working at the desk. She had zero interest in helping us. We didn’t have room keys and she told us they were out. Communication at the hotel leaves little to be desired
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Luisa Fernanda Rojas- Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Jeniffer,On behalf of 93 Luxury Suites, please accept our sincerest apologies for the unpleasant experience you had during your stay at our hotel. We deeply regret that you experienced unfriendly and unhelpful service from our reception hostess.It is unacceptable to us that you were received in a manner that did not meet our standards of customer service. We take your feedback very seriously and want to assure you that we are taking immediate steps to address this issue and prevent it from happening again in the future.We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel and show you that your previous experience is not indicative of our usual level of service.Thank you for taking the time to share your experience with us. Your feedback is very important as it helps us improve our service standards.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Great location and Friendly Staff but this is a basic residential apartment building. There is zero sound proofing with lots of noise when crying babies barking dogs. The sofas were unusable cheap foam so the only sitting option were the counter stools. the Best Western across the street is 1/3 the price and MUCH nicer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Luisa Fernanda Rojas -Guest Servive, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We want to extend our sincere apologies for the unpleasant experience you had during your stay at our hotel. We deeply regret not meeting your expectations and that your comfort was compromised.We understand the importance of providing a quiet and comfortable environment for our guests, and we are deeply sorry that you experienced issues with noise and comfort in your room. Please know that we take your feedback very seriously, and we are taking immediate steps to address these concerns.We genuinely appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement and ensures that we can provide quality service to all our guests.Thank you for bringing these matters to our attention. We value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.Warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
The staff was so friendly and helpful. The room was comfortable. Our stay was exceptional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Luisa Fernnada Rojas- Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Christophe, thank you for your comments. We are delighted to hear that your stay at the hotel was exceptional. We look forward to welcoming you again at 93 Luxury Suites.Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Luisa Fernanda -Guest Service, Gestion de l’hôtel
Apreciado Sr.Robet;Nos complace enormemente saber que su estadía en 93 Luxury Suites fue satisfactoria en todos los sentidos. Su felicidad durante su visita es nuestra máxima prioridad. Esperamos tenerlo nuevamente en 93 Luxury Suites!Cordialmente,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Luisa Fernanda -Guest Service, Gestion de l’hôtel
Apreciada Sra. Lesly, nos agrada saber que su estadía fue 10 sobre 10, esperamos tenerla nuevamente en 93 Luxury Suites y poder seguir brindándole u excelente servicio. Cordialmente,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Luisa Fernanda - Guest Service, Gestion de l’hôtel
Apreciado Huésped! es un honor para todo el equipo de 93 Luxury Suites saber que su estadía con nosotros fue de su agrado. Esperamos tener la oportunidad de volverle atender pronto en esta su casa 93Luxury Suites.Cordialmente
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Luisa Fernanda -Guest Service, Gestion de l’hôtel
Apreciada Sra. Yocelin.Apreciamos sinceramente que haya tomado el tiempo para calificar su experiencia con nosotros. Saber que cumplimos con sus expectativas es la mayor recompensa para todo el equipo de 93 Luxury Suites.Nos encantaría darle la bienvenida nuevamente en el futuro y continuar ofreciéndole un servicio excepcional.Cotdialmente,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Muy buena atención, el personal muy amable, y la zona muy agradable para caminar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Luisa Fernanda -Guest Service, Gestion de l’hôtel
Apreciado Sr. Armando,Nos dirigimos a usted con profunda gratitud y alegría al recibir sus comentarios positivos sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Su amabilidad al compartir su experiencia es muy apreciada por todo nuestro equipo.Agradecemos sinceramente su elección de nuestro hotel y su disposición para compartir sus comentarios. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa, y nos encantaría tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro.Cordialmente,