Note fondée sur 396 évaluations de clients

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4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Tres bien

Publié le 9 août 2022 sur Hotels
Le service a ete tres bien la jeune fille a l'acceuil a ete tres serviable et professionel, les lits etait super comfortable, une bonne pression d'eau dans la douche.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2022 par srisdale, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to complete a review of your recent stay with us! We are very happy to hear that you loved the comforts of your room from our comfy beds to the awesome shower! We are grateful for your observations and feedback as it is communication such as this that will allow us to improve strive and achieve the highest level of service excellence. Thank you so much for your kind words toward the staff, and we look forward to seeing you again in the near future! Sincerely, Stacy Risdale,CHA General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2020 sur Hotels
Personnel tres amicale et serviable. Nous avions eu des problemes da air climatiser dans notre chambre 408 et il nous on changer de chambre pour la 428 et cetait parfait. Jaime bien les mesures prise pour la picine durant le covid et le service sans contact de dejeuner cest tres bien mais ils devraient donner des sandwichs dejeuner a tout le monde pas juste aux adultes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2020 par srisdale, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us such a pleasant review. We are thrilled that you enjoyed the hospitality services provided to you at the Ramada Brooks. We continuously strive to deliver the best customer service possible! I have also taken note of the comments towards the breakfast bag that is available for children and we are looking at some options. Thank you again for your kind words towards the team here and please come back again soon. Kind regards, Stacy Risdale,CHA General manager
5 sur 5
par un voyageur

Hotel d'étape parfait.

Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Etape sur la route pour aller visiter Dinosaur Park (à 30 minutes en voiture). Excellent accueil, petit-déjeuner buffet simple mais bon le matin. Piscine avec grand toboggan et jacuzzi. Environs immédiats quelconques (zone commerciale proche de la sortie de l'autoroute). Campagne proche dépaysante. Chambre confortable, spacieuse, propre. Hôtel très calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2019 par srisdale, Gestion de l’hôtel
Wow, thank you so much for leaving us such a wonderful review! We are glad that you loved our services here at the Brooks Ramada and it's surrounding area(Dinosaur Provincial Park). Our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise and this provides us great encouragement to keep doing what we are doing. Did you know that we are offering an Aqua Zumba weekly, please contact our hotel for details and dates available!! Thank you, once again, for your kind words and we hope to see you here once again and please bring all your friends and family. We will ensure they all enjoy the same quality of service as you have! Kind regards, Stacy Risdale,CHS General Manager
5 sur 5
par Audrey de montreal

super!

Publié le 9 août 2016 sur Hotels
hotel super, tout neuf, chambre ideale pour une grande famille (3 lits doubles), piscine tres agreable, personnel tres devoué. je recommande vivement!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your detailed review about our property. We are happy that you enjoyed your experience with the Brooks Ramada. You have summed up our hotel very nice for all our potential guests and we appreciate you taking the time to do so! We hope that you will come back and visit us again soon! Sincerely, Stacy Risdale,CHS General Manager
3 sur 5
par David

Publié le 7 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Sincerely, Stacy Risdale,CHS General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2012 sur Hotels
Beau séjour de ce bel hôtel, conforme à nos attentes
4 sur 5
par un voyageur de Boucherville, Qc

Hôtel Ramada à Brooks, bon pour voyageur

Publié le 1 oct. 2011 sur Hotels
Hôtel situé près du réseau routier, bon pour un pasage à Brooks. Déjeuner inclus très apprécié. Beaucoup de travailleurs séjournent à cet hôtel. Nous avons appréciez.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par srisdale, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 4 star rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par srisdale, Gestion de l’hôtel
Wow Thank you for your 5 star rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
All services were perfect
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par srisdale, Gestion de l’hôtel
Wow, Thank you Max for your 5 star rating and we are so happy to here everything was perfect during your time with us!We look forward to seeing here again in the near future!Sincerely,Stacy Risdale,CHAGeneral Manager