Note fondée sur 944 évaluations de clients

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3,0 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par jonathan

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2016 sur Hotels
Très bon hôtel qualité rapport prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks you enjoy your stay.
4 sur 5
par Jean-Claude de France

Motel confortable

Publié le 10 août 2014 sur Hotels
Très bien pour passer une nuit en cours de route. Propre et pratique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2014 par Krysta Raif, Gestion de l’hôtel
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2013 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juill. 2012 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024
The room was supposed to be wheelchair accessible and it wasn't. The bathroom was NOT ADA! The motel is very old and needs a lot of repair. There was supposed to be a breakfast - all there was was some coffee and a fruit cup. We will not stay in another Days Inn in the future.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Jag, Gestion de l’hôtel
Thanks
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024
As soon as we pulled up we knew booking this property was a mistake. The building itself on the outside was decrepit. Paint and stucco peeling. I walked into the entrance and it was poorly lit and smelled of cigarette smoke. I checked in, the lady that helped me was nice and helpful. We got the keys and walked into the room and knew we would not be staying the night. The floors were FILTHY. So stained. The one chair in the room was so old and stained. All the furniture had to be original. It felt so sketchy. We walked right out and checked out even knowing we would not be getting our money refunded. Again, the lady at the counter was very kind and helpful. Book someplace else!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juin 2024 par Jag, Gestion de l’hôtel
Thanks
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
rundown but everything was fine just old like everything gets.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Room #124 the thermostat is broken so had No heat, the TV remote didn’t work and no blackout cover on the window with a bright light right out side the door! Daylight in side all night long. Told the front desk clerk, she said “ok you are all checked out?” No sorry nothing??? And there is sign in the room turn hot water on 10 to 15 min it comes from other end of the Building??? Not a fan…
5 sur 5
par un voyageur

Bang for you buck

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
It’s a good place to stop on our way back to Portland There is the best restaurant Pine Room Amazing call for reservations Hotel staff are very kind and we’re awesome