Note fondée sur 756 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2020 par Jane, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating. We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Riche en histoire

Publié le 15 juill. 2019 sur Hotels
hôtel typiquement British, plein d'histoire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par Jo, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
Excellent service , friendly staff lovely room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Liam , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for your amazing review.Kind Regards Liam
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
The hotel is very conveniently placed for the opera house and the pavillion gardens. Staff helpful. Would definitely stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Liam , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for your amazing review and we will look forward to seeing you in the future.Kind RegardsLiam
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
All staff members were charming and efficient. Lovely dining room and great breakfast. Hotel full of old world atmosphere. One suggestion, new carpet in public areas would improve 1st impressions Would recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Liam , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for your amazing review and your kind words.Kind regards Liam
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
to many stairs, lift not working, or maybe me not knowing how to use it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Liam , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for your review and thank you for your feedback. Kind Regards Liam
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2024 par Francesca Graham , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. It is great to see you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back again. Kind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Liam , Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for your amazing review. thank you for staying with us.Kind regards Liam
5 sur 5
par un voyageur

Warm welcome

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
It was our second visit and we weren’t disappointed. The reception was warm and welcoming, all the staff apart from the restaurant were lovely. The only downside this visit was the staff doing breakfast, we arrived for breakfast and weren’t greeted by anyone, none of the staff made any effort to inform us of the breakfast situation. I had to ask which I don’t particularly mind but it was not a very nice experience overall for first thing in the morning. Will return though as we had a lovely stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Liam , Gestion de l’hôtel
Hello,Thankyou for your review.We have notified the food and beverage manager about your feedback.We hope that stay again with us.Kind regards Liam