Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. We noticed that your review does not have any comments on your stay. We sincerely apologize if there were any aspects of your stay that did not meet your expectations. Your input is valuable to us, and we strive to make improvements based on guest feedback. We look forward to hearing more from you.
4 sur 5
par un voyageur

Chambre agréable/piscine bondée

Publié le 26 août 2022 sur Hotels
La chambre était très agréable avec une magnifique vue sur la mer. Petit bonus pour le lave-linge/sèche linge. En revanche, énorme déception sur la piscine : toute petite, avec beaucoup trop de monde qui barbotte dedans avec leur verre, voire leur repas. Ce n’est pas vraiment la définition d’une piscine reposante. Déception aussi sur la nourriture, pas vraiment gastronomique, plutôt banale. Nous avons commandé des glaces à la piscine qui sont arrivées presque fondues. Enfin, j’ai regardé sous le lit pour récupérer une boucle d’oreille et visiblement l’aspirateur n’y avait pas été passé… bref, chambre tres bien mais piscine pas agréable du tout, sauf si vous aimez passer vos journées à boire tout en barbotant dans l’eau
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par Matthew, Gestion de l’hôtel
Patricia, thank you for your review and feedback. We apologize for the disappointments you shared, but are happy to learn your overall stay was enjoyable. We look forward to welcoming you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
La chambre avec la vue sur la mer. C'était magnifique. La cuisine complète est aussi géniale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2020 par Rhiannon, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! We're so happy to hear that you enjoyed your experience with us, and greatly appreciate you taking the time to share this with Welk Resorts. We hope to welcome you back again in the future for another relaxing visit in our beautiful location!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Troy, thank you for your amazing 10/10 review! We greatly appreciate your positive feedback, and we're here to ensure every stay with us is top-notch. If you ever have any specific comments or suggestions to share, please feel free to do so. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Relaxing and pretty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you, Daniel, for taking the time to leave a 5-star review! We're delighted to hear about your positive experience. If you ever wish to share more about what made your stay great, please feel free to do so. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
The staff is great. We enjoyed the resorts weekday activities! The pool tables are a fun touch. We used the snorkel gear, my husband loved it. The views are amazing, the food and the drinks were delicious. The hotel food prices are US pricing. The room was huge! The only downside was asking the concierge for room service (cleaning). We were told at check in it's supposed to happen every other day. Our room was cleaned twice in the 8 days we stayed there and we had to request it to be cleaned the 7th day. The room phones also took forever to reach hotel employee's, not sure if they don't work or the staff is super busy. Otherwise everything was good. Would come back to this resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Alena, thank you for the fantastic review! We're delighted to hear that you had such a wonderful experience with us. Your kind words mean a lot, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
The staff and the food really make this place special. Such a welcoming attitude and just a super clean and beautiful small resort. Great views too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you, Brian, for taking the time to leave a 5-star review! We're delighted to hear about your positive experience. If you ever wish to share more about what made your stay great, please feel free to do so. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Laura, thank you for your amazing review! We greatly appreciate your positive feedback, and we're here to ensure every stay with us is top-notch. If you ever have any specific comments or suggestions to share, please feel free to do so. Your satisfaction is our priority, and we look forward to serving you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you, Janelle, for taking the time to leave a 5-star review! We're delighted to hear about your positive experience. If you ever wish to share more about what made your stay great, please feel free to do so. We appreciate your support and look forward to welcoming you back in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Very dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
So sorry to hear it wasn't clean, Sheug Mei! We take cleanliness seriously and will investigate it immediately. I hope you give us another chance for a sparkling stay!