Note fondée sur 240 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Parfait !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
The welcome cookie is a big
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2023 par Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the DoubleTree by Hilton Calgary North. We appreciate your feedback and hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Donnabel Dimasangal, Gestion de l’hôtel
Hi Mitchell,Thanks so much for taking the time to leave us a 10 out of 10 rating, it’s much appreciated. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Donnabel Dimasangal, Gestion de l’hôtel
Hi Nancy,We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your experience with us. We hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Very rude and unhelpful staff. Moved across to the Holiday Inn was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Staff during our stay were outstanding.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay with us, we hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Called the front desk and room service multiple times and nobody answered. Went down to the desk but they said they couldn't get us ketchup because they were short staffed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Dear Cesar,I sincerely apologize for the inconvenience you encountered during your stay. It’s disheartening to hear that you faced difficulties reaching the front desk and room service. We understand how frustrating it can be when communication channels are unresponsive.Regarding the ketchup situation, I apologize for the inconvenience. Our team is working diligently to address staffing challenges and improve our service. We appreciate your patience and understanding.Please know that your feedback is valuable to us, and we will take steps to ensure better communication and responsiveness in the future. If there’s anything else we can assist you with, please don’t hesitate to reach out. Thank you for choosing The DoubleTree by Hilton Calgary North, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Guest Services