Note fondée sur 452 évaluations de clients

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3,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par Isabelle

Excellent rapport qualité/prix

Publié le 23 août 2017 sur Hotels
Parfait pour une étape. Hotel sur station service. Nous sommes arrivés tard le soir et repartis tôt le matin. Chambre familiale fonctionnelle, propre. 1 grand lit et 2 petits lits (plus confortable pour les enfants qu'un canapé-lit). Excellent rapport qualité/prix.
1 sur 5
par Marc

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2017 sur Hotels
4 sur 5
par Marine's family

ACCES DIRECT AUTOROUTE - ENTRE CARDIFF & BRISTOL

Publié le 5 juin 2012 sur Hotels
Excellent rapport Qualité/Prix - Chambre confortable - Aucun problème de bruit malgré la situation sur une aire d'autoroute - A coté de l' hôtel, on trouve restauration rapide et boutique mais obligation de prendre la voiture pour faire un tour en ville. Seul petit bémol, la langue, car ici comme ailleurs en GB, on ne fait aucun effort pour parler autre chose que l'anglais.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par night owl, Gestion de l’hôtel
Good Evening Amber,Thank you for your positive review about your stay at Days Inn.The Hotel team will be pleased that we have met your expectations during your stay.We look forward in seeing you again.Kind RegardsAnn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Rebecca, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Magor. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found you stay excellent. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par night owl, Gestion de l’hôtel
Dear Steve,We would like to thank you for taking the time to fill in the survey about your stay at Days Inn Magor.Your feedback will be passed on to the team members in the Hotel.Kind Regards Ann
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par night owl, Gestion de l’hôtel
Dear Michael ,Thank you for your positive feedback about your stay at Days Inn Magor. We are glad that the Hotel and Staff met your expectations during your stay and your feedback will be passed onto the team members.Kind Regards Ann
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par night owl, Gestion de l’hôtel
Dear Paul,Thank you for taking the time to fill in the survey about your stay at Days Inn Magor.Your feedback has been passed onto the team members of the Hotel.Kind RegardsAnn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par night owl, Gestion de l’hôtel
Dear Prawyatt,Thank you for taking the time to do the survey about your stay at Days Inn.We are glad that the hotel met your expectations and we will pass your feedback on to the other team members.Kind RegardsAnn
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 4 févr. 2024 sur Hotels
Clean and warm and quiet everything in order very nice stuff really helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par night owl, Gestion de l’hôtel
Dear Elisabeth,Thank you for taking the time to fill in the survey about your stay at Days Inn.We are glad that the Hotel met your expectations during your stay.Your feedback will be passed onto the other members of the team.Kind RegardsAnn