Note fondée sur 935 évaluations de clients

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4,4 sur 5
99 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par rogerg, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us your views on the Tŷ Hotel Magor We will be reviewing all our guests comments as we continue to develop the brand and your comments are very helpful, We look forward to welcoming you back soon Roger Goldsworthy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2020 par rogerg, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your 10/10 review of the Tŷ Hotel Magor. We are delighted to see that you had such a fantastic stay with us. We look forward to welcoming you back soon Roger Goldsworthy General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2020 sur Expedia
Les chambres sont spacieuses et confortables. Aucun bruit malgré la proximité de l’autoroute. Petit déjeuner copieux et varié. Le personnel est agréable. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2020 par Victoria Gatling, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your very kind review of the Tŷ Hotel Magor. We are delighted to see that you had such a good stay with us. We look forward to welcoming you back soon
5 sur 5
par un voyageur

Bon séjour affaires Newport.

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
Bon séjour affaires Newport. Parking gratuit spacieux. Chambres petites
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par Victoria Gatling - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks for taking the time to give us your views on Tŷ I am delighted to hear that you had such a great stay with us. We look forward to welcoming you back soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2019 par Roger Goldsworthy, Gestion de l’hôtel
Many thanks for taking the time to give us your views on the Tŷ Hotel Magor representing a new brand of Hotels that form part of the Celtic collection where we hope you enjoy comfortable surroundings and a warm welcome at the Tŷ Hotel, formerly Hampton by Hilton Your comments are very helpful as we grow this brand within the South Wale’s region, It is very encouraging in the early stages of our new business venture to have all the hard work recognised, and we will continue to develop our standards of service and the benefits and reward schemes we have recently launched Please come and see us again soon Roger Goldsworthy General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2019 sur Expedia
good good good good goodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgoodgood
4 sur 5
par un voyageur

Petit déjeuner à éviter

Publié le 1 sept. 2018 sur Hotels
Chambre agréable, lit confortable. Belle vu de la fenêtre. Pratique car à côté de l’autoroute. Petit déjeuner en buffet horrible, très loin de ce que j'ai pu connaître dans d'autres Hampton.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2024 par Alex Burt - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Hope to see you again soon!