Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Québec Canada

Publié le 3 sept. 2018 sur Expedia
Endroit bien situé pour visiter Carlsbad caverns, déjeuner avec plusieurs choix, personnel accueillant,piscine agréable
5 sur 5
par Philippe

Etape

Publié le 29 août 2017 sur Hotels
hotel très confortable
4 sur 5
par Carine

Un peu cher pour une chambre pas très clean !

Publié le 20 août 2016 sur Hotels
Check in rapide. Gâteaux et nachos à disposition des clients bien sympathique. Chambre moyennement propre et mal insonorisée. Notre voisin écoutait de la musique à 4h du mat et on entendait tout. Avions réservé pour 2 nuits et le lendemain, la chambre n'a pas été nettoyée ! La personne à l'accueil m'a proposée des serviettes et a osé me dire : les draps sont sales ? Elle soutenait que j'avais laissé la pancarte Do not Disturb à la porte ! Lui ai rétorquée que pour le prix payé, je souhaite un nettoyage ou changer de chambre. Comme il n'y avait plus de femme de ménage sur place, on nous a mis dans une autre chambre. Sinon, piscine sympa et petit dejeuner bien varié. La salle de sport est bien équipée aussi.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect 5/5 rating. We appreciate your business and your positive feedback. We look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review. Please reach out to us directly with any specific feedback so we can address your concerns and improve our service.Take Care
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Good location, very clean and great staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your glowing review! We're delighted to hear you enjoyed the location, great staff and exceptional cleanliness. We appreciate your perfect score and business. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Great facility super clean with excellent staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
We're thrilled to receive your perfect score and such lovely comments! Delighted to hear you enjoyed our hotel and excellent staff. We appreciate your business. Thank you for sharing your feedback, and we hope to welcome you back for another exceptional stay!
5 sur 5
par un voyageur

Great place to stay

Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
The room was VERY spacious and the bathroom was huge!!! The hotel was nice and quiet. My husband said it was one of the best night’s sleep he’d had in a long time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Kimberly, We're thrilled to receive your perfect score and such lovely comments! Delighted to hear you enjoyed our hotel. We appreciate your business. Thank you for sharing your feedback, and we hope to welcome you back for another exceptional stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Great service. My girls loved the cookies & milk. And even enjoyed the popcorn in the lobby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your glowing review! We're delighted to hear you enjoyed the great service, popcorn and the cookies. We appreciate your perfect score and business. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur de Alpine

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Stayed 1 night. All was great except the fan in the bathroom (I think its off its threads). Room was comfy, clean A/C worked great. Breakfast was average. Folks were friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Stephanie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear about your positive experience. Thank you for letting us know about the bathroom fan so that maintenance can fix it.Your business is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back in the future.