Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 28 mai 2023 sur Hotels
- Pas de wifi - Propreté absente - Lit inconfortable - Saleté présente - Bruit - Serviette et drap non propres Rien de positif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Salut Vincent,Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas apprécié votre séjour chez nous, et nous nous excusons pour les désagréments que vous pourriez avoir rencontrés. Nous espérons avoir l'occasion d'améliorer votre expérience avec nous. Veuillez visiter à nouveau.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 janv. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 nov. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Mandelieu la napoule

Publié le 13 févr. 2022 sur Expedia
Facile d’accès ideal pour faire une étape
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024
This is a great place if visiting the Carlsbad flowers and LEGOLAND. It’s right by the outlet and there are several food options. The rooms are clean and bed was comfortable. Great economical place to stay if you just need a bed to rest at night. Will stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024
Staff is rude and not trained
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Susan,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Not enough light around the parking lot area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Benson, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
I have stayed here in the past and have not had any issues. On this last visit, everything went well. The room was clean, the surrounding area seemed safe, and the staff were friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Room keys didn’t work and reset 3 times right after check in. No air conditioning during the stay. Room smells awful……
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yah,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6