Note fondée sur 229 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Chester College teachers annual reunion.

Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
In my opinion this was a low budget hotel which served the needs of my brother and myself adequately. We just needed somewhere to bed down for the night and the Dene Hotel was the ideal place due to it's location.
3 sur 5
par un voyageur

Got what you pay for

Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
Bathroom not very clean, drainage very poor, sink was backing up from other rooms?.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Friendly, welcoming, value for money

Publié le 24 févr. 2022 sur Hotels
I stayed for 3 nights during February 2022. The staff were friendly and welcoming. My room was very spacious (the biggest one they have, I think). The shower was powerful and I had a comfortable night's sleep. I looked at the smaller doubles whilst I was there and would also book one of those. A very interesting building, spacious, airy and with lots of potential. Good value for money. Handy for the centre of Chester - either a 15 minute walk (average speed) or a few minutes in a taxi. The pub next door does excellent value for money food, so all in all a good location.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 févr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2022 sur Expedia
I am happy with the experience! Just that I heard snoring from next door. Maybe the walk is too thin or it was so loud???
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Takeshi, apologies for the disturbance sometimes these things are unfortunately out of our control. We are happy it didn't affect your stay too much and look forward to welcoming you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Liberty, Thank you for the positive feedback score.
4 sur 5
par un voyageur

No problems

Publié le 10 févr. 2022 sur Hotels
Cheap and cheerful no frills, room was clean and for the price was better than expected. Staff were very helpful and were always on call, all in all a very pleasant stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2022 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for taking the time to feedback and the positive words on the team which will be relayed.