Note fondée sur 1 185 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Séjour Sans Éclat au ACME Hotel

Publié le 30 oct. 2023 sur Hotels
Mon séjour à l'ACME Hotel Company s'est révélé être une expérience assez impersonnelle. Dès l'accueil, l'interaction manquait de chaleur et d'engagement, rendant l'atmosphère générale assez froide. La chambre, bien que propre, offrait une vue décevante sur un mur, ce qui n'ajoutait rien à l'ambiance ou à l'expérience globale. L'absence de service de ménage quotidien a été un autre point négatif, laissant la chambre sentir un peu négligée au fil des jours. En dépit de sa localisation centrale, l'ACME Hotel n'a pas réussi à livrer cette touche personnelle et attentive qui fait souvent la différence dans l'expérience hôtelière.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We sincerely apologize for failing to meet your expectations of the hotel. Your concerns have been shared with the management team so that going forward we can provide a better experience for all. We sincerely appreciate your time and feedback and hope to have another opportunity to be of service to you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We are so pleased to see that you enjoyed your visit with us. We sincerely appreciate your feedback and look forward to another visit from you hopefully soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2023 sur Expedia
Tres propre et confortable, pres de tout les services et attractions
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We are so pleased to see that you enjoyed your visit with us. We sincerely appreciate your feedback and look forward to another visit from you hopefully soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We are pleased to see that you enjoyed your visit with us. We sincerely appreciate your feedback and look forward to another visit from you hopefully soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We are pleased to see that you enjoyed your visit with us. We sincerely appreciate your feedback and look forward to another visit from you hopefully soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We are pleased to see that you enjoyed your visit with us. We sincerely appreciate your feedback and look forward to another visit from you hopefully soon!
4 sur 5
par un voyageur

Unpleasant people at reception

Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
Good address closed to Michigan ave. Very nice decoration and pop spirit. It is a pitty that people at reception are never nice, never smiling, This is not normal that the manager did not see it; at the opposite to this hotel spirit. Last point, there is no coffee machine in the room. There is a shop downstairs to buy one but when I wake up I prefer to prepare one in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2023 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a survey. We apologize that we fell short on service during your visit with us. We have shared your concerns with the management team so that going forward we can provide a better experience for all. We sincerely appreciate your time and feedback and hope to have another opportunity to be of service to you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. We are so pleased to see that you enjoyed your visit with us. We sincerely appreciate your feedback and loyalty and look forward to another visit from you hopefully soon!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2022 par ACME, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete a review. I am so pleased to hear that you enjoyed your visit. We sincerely appreciate your feedback and loyalty and we look forward to another visit from you hopefully soon!