Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Bof !

Publié le 2 sept. 2018 sur Hotels
Hotel réservé en dernière minute suite à la retard d'avion. équipements de la chambre vétustes et en mauvais état (meuble de la kitchenette, lampes non fonctionnelles) donnant un sentiment de saleté.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Vincent, please accept our apologies for not meeting your expectations with your room. We appreciate you bringing these issues to our attention and assure you that corrective measures have been taken. Our team's first priority is making sure that every guest has a comfortable stay, and this time we really missed the mark. We truly regret the inconvenience it caused. We hope you will consider and give us an opportunity to serve you better in the future. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Very nice person behind the desk. Very helpful and friendly. Room was clean. Free parking. No complaints at all!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
There was a blood stain on the sheet and there was no shampoo or conditioner. Really bare bones.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Meaghan, Thank you for taking the time to share your impression of our hotel. We are sorry for not living up to your expectations regarding the lack of amenities and the condition of the sheet in your suite. Our guests deserve a clean, well-maintained, and comfortable suite with proper in-room amenities while staying with us, so we are sorry you did not have a better experience while you were here. Your concerns will be shared with our team, and we will take the necessary steps for improvement. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience.Sincerely,Hotel Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2023 sur Expedia
.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 sept. 2023 sur Expedia