Note fondée sur 917 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,3 sur 5
65 % des clients le recommandent
2,2 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Guillaume

Un peu excentré...

Publié le 13 oct. 2015 sur Hotels
Rapport qualité prix imbattable mais assez eloigné des falls.
5 sur 5
par un voyageur de Sioux City

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
The building is dated, and there are a few things that need repairs. The main issue was other guests being loud. But the staff was amazing and helpful! We gotnin a bit too early for check-in, but they still let my family and I check-in. We enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Sid sharma, Gestion de l’hôtel
Dear Georgine,We appreciate your feedback, although we are sorry to hear some of the other guests were louder than others. We hope you enjoyed your stay and look forward to your business again in the future! Sincerely,Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par SID SHARMA, Gestion de l’hôtel
Dear Tereza,Appreciate your feedback, and look forward to your future business. Have a great day!Sincerly,Manager.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
El aire no servía la tv no servía la pintura en mal estado y si tapaba la ducha
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par sid sharma, Gestion de l’hôtel
Estimado julio,Apreciamos sus comentarios y nos esforzamos por lograr que nuestros huéspedes se sientan bienvenidos y entusiasmados con su estadía; regrese y permítanos mejorarla.Sinceramente,Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Sid Sharma, Gestion de l’hôtel
Dear Albert,We appreciate your feedback about your stay. Please let us know how we can better your future stay, we look forward to seeing you soon!Sincerely ,Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
I definitely visit again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Sid Sharma, Gestion de l’hôtel
Dear Julia, We appreciate your rating and feedback! We are happy to know you were happy with your stay at our hotel, please come again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Sid Sharma, Gestion de l’hôtel
Dear Shanika, We appreciate your feedback, please let us know how we can exceed expectations on your stay in the future! Thank you for your business. Sincerely,Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Hotels
When I got there the power was out. Also there was no hot water in the bathroom sink.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2024 par Sid Sharma , Gestion de l’hôtel
Dear Lisa, We appreciate your feedback, and are sorry to hear about any inconvenience you had during your stay! Unfortunately due to the weather we have been experiencing we did have a short power outage in the area so we do apologize. Hopefully, you can come back soon! Thank you for your business. Sincerely,Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Sid sharma , Gestion de l’hôtel
Dear Gonzalo,We appreciate the feedback on your stay. Please let us know if there's anything more we can do to accommodate you during your stay. We look forward to seeing you in the future!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Sid sharma, Gestion de l’hôtel
Dear Andrea,we appreciate your rating and feedback, please let us know any time during your stay if we can accommodate you during your stay! We hope to see you in the future.