Note fondée sur 1 209 évaluations de clients

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4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
La chambres était confortable et propre : suite 1 chambre avec divan lit vue lac (high floor). Pas de petits déjeuner sur place mais plein de possibilités pres de l'hôtel. Il est tres bien situé près de la plage , Michigan avenue bus. .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2023 par Alejandra M., Front Office Sup, Gestion de l’hôtel
Nous aimons l'endroit où nous sommes situés au cœur de cette merveilleuse ville ! Nous sommes très heureux que la chambre vous ait plu et que vous ayez apprécié votre séjour. Nous espérons pouvoir rouvrir notre restaurant le plus rapidement possible, pour vous et nos autres clients. Nous vous remercions pour vos impressions!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2022 par Michael Anthony , Gestion de l’hôtel
Outstanding. Thank you so much for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Super hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Michael Anthony , Gestion de l’hôtel
Outstanding. We thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024
Stains on the carpet and couch cushions, dirty shower with red dried substance that I washed off, the microwave didn’t work, no pre made complimentary coffee in lounge/entrance. Staff was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Alejandra M., Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Hilton Suites Magnificent Mile Chicago during your last visit to Chicago!We would like to apologize for the inconveniences experienced with the cleanliness of your room. A situation like this is certainly the exception rather than the norm and something that is deeply troubling. We would like to advise that we have brought this matter to the attention of our Executive Housekeeping Manager as she works to prevent similar oversights in the future. We hope you give us another chance in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Time away /Great stay!

Publié le 6 mars 2024 sur Hotels
I only came to relax, and I did just that. Room was everything. Staff was wonderful. Especially at the front desk. Extremely clean. Great location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Alejandra M., Gestion de l’hôtel
Dear Vandell,Thank you so much for your feedback, we are thrilled to know your stay with us was perfect. We will definitely pass this to the front desk to let them know. We hope we can welcome you back very soon!Sincerely, Alejandra M.Front Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Alejandra M., Gestion de l’hôtel
Dear Janiya,Thank you so much for your great feedback, let us know if you have any comments to share. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Alejandra M.Front Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Everything about our stay was fantastic! The valet service, front desk and help with our luggage was excellent! The adjoining suites were perfect for our family and the pool was a wonderful bonus for my grandchildren as well! The location proximity to the American Girl Store could not have been better, and we can’t wait to come back again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Alejandra M., Gestion de l’hôtel
Dear Michelle,Thank you for taking a moment to share your experience with us. We are pleased to hear you found our accommodations and service to your liking. We definitely strive hard every day to provide our guests with the best service possible! We hope to welcome you back very soon!Sincerely, Alejandra M.Front Office Supervisor
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. As a Hilton Honors member, you are among our most valued guests. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future.