Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de chateauguay

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juin 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juin 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2019 sur Expedia
Gentillesse de tout le personnel. Navette pour l'aéroport. R
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Brenda, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to post a review on your recent stay here at the Marriott Chicago O'Hare. We appreciate your business, and we hope to in the near future. Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par Greta Mara, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
This is a typical airport hotel. It’s busy and the furniture is beat up. It’s okay for a night if you have an early flight because they have an airport shuttle that runs on the half hour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Brenda, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to post your review on your recent stay here at the Marriott Chicago O'Hare. We appreciate your business, and we hope to see you again in the near future.Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Brenda, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for taking the time to post a review on your recent stay here at the Marriott Chicago O'Hare. We appreciate your business and we hope to see you again in the near future.Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Brenda, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest.Thank you for taking the time to post your review on your recent stay here at the Marriott Chicago O'Hare. We appreciate your business, and we hope you give us a chance to make it right for you!Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Greta Mara, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Place was nice people were nice. My bed covers had a couple small blood stains on it which was pretty gross. Breakfast buffet was 30$ and I found hair in my potatoes. Place is nice but should watch what there servicing to people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Robert, Gestion de l’hôtel
Hello We are sorry to hear that about your arrival experience with us. I will share this with our leadership team, Thank you for sharing this feedback and if there is anything that I can do please feel free to contact me here at the hotel at 773-693-4444ThanksRobert Davis/Operations manager Chicago Marriott O'hare