Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2018 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 star rating!
5 sur 5
par un voyageur

Great view of the Ohio river...

Publié le 15 nov. 2017 sur Expedia
Nice restaurants near the hotel (walking distance). U can eat at the Moerlaine Larger room (on their second floor) to have an overview on the Ohio river and the beautiful brick bridge
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2017 par Jessica, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review! We love the pictures you posted as well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to leave us this five-star rating, David. We are thrilled to have provided you with such a flawless stay and eagerly await your return through our doors!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Your five-star rating truly brightens our day, Brandon! Please revisit soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
No water pressure on the 7th floor, it was fixed on the second day of us being there. We had our child with us that’s the only reason why it was a problem. Funky smell in the room. Staff was really great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Marlon, it's disheartening to hear about the initial issues you faced with your room's water pressure and smell. We deeply regret any inconvenience this caused you and your family, but it's reassuring to know our staff was able to address your concerns quickly. We are dedicated to continual improvement and hope to welcome you back soon for a stay that's truly seamless from start to finish. Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
Thank you for visiting, Emily! We are grateful for your star-rating, please come back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Hotelmgmt, Gestion de l’hôtel
We’re proud to have earned five stars on your recent visit, thank you! It would be a pleasure to welcome you back, Julisa.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Convenient location, great view!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
Brandon, we're thrilled that you loved our prime location and beautiful views of downtown Cincinnati! Thank you for the kind words, and we hope to have the pleasure of hosting you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
The staff went above and beyond. A great experience!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par HotelMgmt, Gestion de l’hôtel
We're delighted to have earned your top score, Niya! Thank you for choosing AC Hotel by Marriott Cincinnati at The Banks and letting us know that we exceeded your expectations with our attentive service. It will be our pleasure to welcome you back anytime!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
The stay was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par HotelMgmt , Gestion de l’hôtel
Thank you for the five-star review, Kory! We love hearing that you enjoyed your stay, and we hope it won't be long before we see you again at the AC Hotel by Marriott Cincinnati at The Banks!