Note fondée sur 506 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
It just didn’t seem to be the Hampton and they only clean every other day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Bill, Gestion de l’hôtel
Frank,Thank you for taking the time to leave a review about your stay with us. The Hampton standard for cleaning is every other day unless the guest request daily cleaning. There is a cling on the bathroom mirror stating the policy.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Good stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Nice but needs some maintenance work

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
The hotel needs to take a look at there walls and wall paper. The room safety look was missing parts.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Scott,Thank you for taking the time to inform us of your recent experience at Hampton Inn Clearfield. The aim of our team is to make your stay as pleasant as possible, and I am therefore very sorry to learn that on this occasion we failed to meet your expectations and would like to apologize for the experiences made and impression received. Thank you very much again for your valuable comments. We truly want our guests to have a wonderful experience when they stay with us. I am sorry we fell short of your expectations this time. I would like to personally apologize for the inconvenience you experienced during your stay. I will follow up with my maintenance staff regarding the wallpaper and safety lock in your room. I do hope you will give us the chance to prove that we are indeed better hosts, and I would be more than happy to welcome you as a guest in the future. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Easy access in and off highway. Was quiet and clean bed was comfortable.