Note fondée sur 356 évaluations de clients

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2,6 sur 5
55 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2023 sur Expedia
Hotel correct pour une nuit
5 sur 5
par un voyageur de Laurentides

Publié le 11 mars 2020 sur Expedia
Considérant le prix payé , le service offert , le personnel accueillant . C’est un bon coin de repos , quand vous y allez pas pour le grand jeu !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Heema Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We will sure be to share it with our staff
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Burbank

Publié le 22 avr. 2024
A great value for the price. Convenient to several fast food and other dining options, gas stations, and the 80. Everything a through traveler needs!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024
The room was shabby with peeling paint and water stains. There was no lamp on the desk and no shower curtain in the bathroom. Really?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Neema, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we apologize for the inconvenience you experienced, we will work hard to fix the things you identified
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
The only thing I didn't like waas expedia service. Charged my card from booking online but did not go through to hotel that it showed no good at the ho er els end. Trying to get my money back for I was not going to have to pay twice for expedia error, especially when I received confirmations by text and email and now this survey. Was also told there would be cereals oatmeal and that for breakfast and all we received was a paper bag with a yogart, plastic spoon, a fruit punch a rice krispy treat and a chewy bar big difference for what we were told. The hotel could use some revamping. Old
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Neema, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, we apologize for this system issue, we always try our best to make the checkin experience seamless however sometimes this cannot be avoided, we will work hard to fix this going forward.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Neema, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we apologize for the issues you experienced and hope you give us another opportunity in the future to turn this around
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Neema, Gestion de l’hôtel
We apologize for the issues you experienced, we will work hard to fix the things you identified and hope you give us another opportunity in the future to turn this experience around
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
Overall a good stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Sunny, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review we really appreciate it and We hope to see you again soon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Didn't