Note fondée sur 898 évaluations de clients

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3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Hotel manager , Gestion de l’hôtel
Thank you Anne for taking the time to let us know that you enjoyed your stay with us. We are happy to here that you were satisfied with your room staff and your overall experience. We hope that you come stay with us again when you are visiting coeurdalene.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024
Mildew and moldy room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing with us about your experience. Your feedback matters, as it helps to improve guest experiences at the Ramada. Please feel free to reach out to us regarding this experience. We would love to hear back from you.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2024
4 sur 5
par un voyageur de BELLEVUE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
The beds were very comfortable, breakfast was good. The pool was cold and needs updating with paint chipping off the floor. There was what looked liked dried pee around the base of the toilet...so gross. There were some very rude guests staying around us slamming doors and screaming in the middle of the night, which added to the not great experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Sadie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave such a thoughtful and detailed account of your stay. We would love an opportunity to make things right with you, as your satisfaction is very important to us. Should you wish to discuss your stay further, please do not hesitate to contact the hotel directly so we can personally address your concerns.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Sadie, Gestion de l’hôtel
The Ramada Team is pleased to see you enjoyed your stay. We truly appreciate your feedback and we hope to be considered for future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Thank you, really like this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Sadie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to reflect upon your stay, It was a pleasure to serve you. Thank you for being the best part of Ramada. Safe Travels.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Sadie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to reflect upon your stay with us. Your complete satisfaction is important to us, If there is anything we can do for you, Please do not hesitate to contact the hotel directly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Great for the price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Sadie, Gestion de l’hôtel
We are pleased to be informed you enjoyed your stay with us at the Ramada by Wyndham Coeur d'Alene. We truly appreciate your business. We hope to be considered for future travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Sadie, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us during your visit to Coeur d'Alene. We truly appreciate your patronage, and your feedback. We hope to see you for future visits. Safe Travels.