Note fondée sur 610 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2023 sur Expedia
l Hotel est propre et cỏrecte.mais pour une telle etablissement de se renomme. le service est dêsevante. merci
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2023 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Vuong Doan,Thank you for sharing your feedback.We are pleased to read your first comment and we constantly do our best to ensure that high standards are in place.On the other hand, we are disheartened to hear that you find our staff inadequate.If you wish to share with us more information to allow us investigate further, it would be great. Please do not hesitate to reach out to us.On behalf of the management team, I would like to assure you that we all have taken your feedback seriously. We do hope that if you return to Lake Como, you will give us opportunity to be able to renew your faith in us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Robert,Thank you for taking the time to review our hotel.We look forward to get the chance of welcoming you back again.Kindest regards from Lake Como,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Pascal,Thank you so much for reviewing our hotel.When you’re happy, we’re happy. We‘ll be sure to pass along your compliments to our talents.The entire team looks forward to the chance of welcoming you back in not-too-distant future.Kindest regards from Lake Como,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Hotels
Super hôtel restauration et petit déjeuner très bien. Personnel parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Francis Drai,I am so pleased to notice the top mark received!We constantly strive to deliver the highest service quality and ensure that our guest’s expectations are exceeded.We’ll be here when you’re ready to come back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
Bel hôtel. Accueil impersonnel. Chambre très chère pour la qualité de la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Chloe,Thanks for taking time to share your Sheraton experience here. We took note of your honest comment. On the other hand, we appreciate that you overall enjoyed staying with us.We hope to get the chance of welcoming you back again.Best regards from Lake Como,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Mickael, Thank you for taking time to share your Sheraton experience here on Hotels.com. The team enjoyed taking care of you during your holidays as much as you did staying with us. I trust to welcome you back in the near future! Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphane, Thank you for sharing such a positive experience with us. We will be here when you are ready to come back! Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2022 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sahbi, On behalf of the entire team, thank you for sharing your feedback. We look forward to welcoming you back for another memorable stay in our beloved destination. Warmest regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Stéphane, Thank you for taking the time to give us your feedback about your stay. We constantly strive to deliver the highest service quality and it is always encouraging for us to see that we are meeting guests' expectation. Looking forward to the chance of welcoming you back to our beautiful destination. Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

A éviter

Publié le 26 sept. 2021 sur Hotels
Prix exagéré en comparaison à la qualité de l hôtel. Photos avec vue sur le lac dans l annonce trompeuse. Ma réservation incluait le petit-déjeuner mais ils me l ont facturé à double. J ai dû le prouver en montrant la réservation par email. Le jardin de la piscine était boueux... Petit déjeuner médiocre. Bref, il n y a que le nom de l hôtel qui est chic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Sonia - Reservations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Daniel, First of all, please accept our most sincere apologies. Our aim is to respond to the needs of every guest on a personal level so each guest leave us rested, energized and renewed. We are disheartened to hear that we did not meet your complete expectations. I have personally shared your candid feedback with the teams responsible. We certainly look forward to welcoming you back and please let us know if there is anything we can do to make your stay even more special and memorable on your next visit. Best regards from Lake Como,