Note fondée sur 320 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien
Publié le 9 nov. 2019 sur HotelsA part l'usure du parquet, rien à redire sur la chambre. Un vrai petit appartement, très confortable et propre.
par un voyageur
service impeccable
Publié le 3 sept. 2013 sur Hotelsexcellent
par un voyageur
Nice
Publié le 29 févr. 2024 sur HotelsGood place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Yazil,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sonia,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Scott,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
First night: 3rd floor neighbors above making loud stomping and rolling sounds from about 1:30 to 4 AM.
Second night: Loud 'bass car' in parking lot with 4-5 young people partying from about 1 AM to 3 AM. Felt safe, but very annoying.
No hair dryer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur de Los Angeles
Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
We have previously stayed at this property and enjoyed it but this time our room was rundown with tears along the floor that hurt your feet and the shower was filthy.
Rooms were still big, but uality there is inconsistent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 6 nov. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia