Note fondée sur 8 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and your business really appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Cleanliness
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Nick , Gestion de l’hôtel
Thank for your positive feedback and business we really appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Some renovations were going on that limits some access to the property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Rick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and your business we really appreciated.
3 sur 5
par un voyageur

Cozy place

Publié le 7 janv. 2024 sur Hotels
The room is decent for the price. It wasn’t crowded and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Mary, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback we really appreciate
2 sur 5
par un voyageur

Not worth it- try elsewhere

Publié le 6 janv. 2024 sur Hotels
Room is under renovation. I can appreciate the fact you want to improve your motel, you need to notify potential customers before they book with a strict “No Refunds” policy. Staff was rude. Inhospitable. Room full of drywall dust, noisy, poor condition. Traffic and parking lot noise is high.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Nick , Gestion de l’hôtel
Sorry inconveniences you may experiences we’ll work hard to fix any issues you may have. Please let the front desk so they can fix any issues you may have.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Nick, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback we really appreciated. Sorry for inconvenience you may experienced please let the front desk person know so they can resolve the issue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par Nick B, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and your business we really appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2023 par Nick , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback and your business we really appreciated it.