Note fondée sur 859 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for providing such a wonderful rating, Minh! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2022 sur Expedia
L’internet dans les chambres ne fonctionnais pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2022 par Sabrina, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review! We hope next time you are in the area we can assist you better with your Wi-Fi needs and more! We wish you've had a wonderful stay!
5 sur 5
par un voyageur de Papeete

Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
J’ai tout apprécié durant mes 2 séjours, de l’accueil à la chambre ainsi que les prestations fournies
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel â recommander

Publié le 31 déc. 2018 sur Hotels
Personnel accueillant bon séjour
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your rating with us, Dr. Hadar. It was an honor to welcome you as our guest and we are pleased to know that the majority of your stay with us was satisfactory. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate our property, Ryan. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope that you’ll give us a second chance in the future to provide you with a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers, Mike! We really appreciate all of your feedback and we’re thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Overall a great stay! King suite is perfect. Clean, roomy, balcony even, only complaint is no room service on site and their “coffee maker” from the 1950s lol Like can we at least get a keurig? No? Ok. 4 stars for those reasons. Everything else was great😊
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us, Rachael. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!