Note fondée sur 786 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2023 sur Expedia
Le snorkeling a l’hôtel est vraiment exceptionnel. Il y a beaucoup de sorte de poissons différents et si vous aller à la limite de la zone de nage. vous pouvez nager dans des bancs de milliers de poissons. Il y a aussi un centre et un quai pour partir en expédition de plongée sous marine.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 avr. 2022 sur Expedia
Heureusement que le personnel est gentil et serviable. Mais la nourriture est exécrable c'est honteux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2022 par IsauroSalesMgr, Gestion de l’hôtel
Hello Katrien, good morning and thank you for your visit and review. Your comments are welcome and will be shared with the Chef and F&B manager. Please accept our apology for the inconveniences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2022 par IsauroSalesMgr, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Notre séjour était parfait je le recommande.

Publié le 20 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2022 par Isauro GerenteVentas, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre visite et vos commentaires.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2022 sur Expedia
Nourritures très médiocres. Heureusement que nous n’avons pas réservé pour une semaine complète. Nous aurions dû sortir pour aller manger à l’extérieur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2022 par IsauroGteVentas, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions de votre visite et nous vous prions d'accepter nos excuses pour la gêne occasionnée. Merci.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2022 sur Hotels
Buffet très limité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2022 par IsauroGteVentas, Gestion de l’hôtel
Bonjour Monsieur Pierre, merci de votre visite et de vos commentaires.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024
Are stay was from Feb 25th - Mar 2nd 2024. It was a nice hotel for the most part. Staff was friendly. I would like to give a shout out to Federico who greeted us and took care of our luggage. He is a very kind gentlemen. I saw and chatted with him everyday he was working. He made me feel ever so welcome. I left him a butterfly drawning I did and he loved the keep sake. As far as the property it self, it is in need of some updating. During our stay some issues arose (elevator button for my floor stopped working, water pipes burst in lower level corridor), but maintenance took care of. The buffet choices could of been better with more options. I understand people who drink (for free) tend to lose themselves. But the music and the people at bar could be heard from all areas of the hotel in the evening, especially from my room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par El Cozumeleño, Gestion de l’hôtel
It is a pleasure to serve you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
There are “3” eating facilities. Two are the same menu. Often out of things —like chicken, mint for mojitos, ice cream. Very limited dining and food is sub par. Our first room had no a/c so on day two we were moved to another room. That room we were not allowed to have keys to because the shower did not work. On day three we were given keys and just made due. The manager told us do you want air conditioning or a shower. This resort is very run down —esp rooms and beds, toweling etc. that being said the staff is great. They try to fix and service but it just beyond that point. The one bartender serves two restaurants and the general walk up crowd. They do not service beach area as far as drinks. You need to get your own - which is totally fine -but the wait is forever due to one bartender for large area. The other bartender serves the nicer restaurant and the lobby area. The beach area is the best about the resort, except the beach chairs are very old and uncomfortable! If you are willing to book this or if you already did….good luck!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par El Cozumeleño, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
The beach and clear water access. Clearest water we have ever been in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par El Cozumeleño, Gestion de l’hôtel
It is a pleasure to serve you. Thank you