Note fondée sur 823 évaluations de clients

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4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Très bel hôtel mais buffet du restaurant décevant

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Très belles et grandes chambres avec une superbe vue sur la mer. Le seul point négatif c est le buffet. Très peu de choix et très très bruyant...une horreur. Dommage car vraiment c est un hôtel magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Gex Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Chère Fabienne,Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis d'apprendre que la beauté et le confort de nos chambres avec leur vue imprenable sur la mer vous ont procuré une expérience mémorable. Votre satisfaction concernant la propreté et le confort de votre séjour résonne avec notre culture de service. Nous prenons néanmoins bonne note de vos remarques sur notre buffet et regrettons sincèrement que celui-ci n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Soyez assurée que nous nous efforçons continuellement de proposer des expériences gastronomiques variées et de qualité pour satisfaire les palais de nos hôtes.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Gex Service Center Management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Personnel/ service/ propreté exemplaire! Accessible pour les fauteuils roulant jusqu’à la plage. Mais nourriture TRÈS DÉCEVANTE, très grande dégradation depuis l’an passée: peu de choix et mauvais goût. Nourriture à ce que je n’attendrais dans un 3*
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Chère Madame Josée,Merci de votre témoignage.Nous sommes ravis de lire que notre service, propreté, et l'accessibilité pour les fauteuils roulants jusqu'à la plage ont répondu à vos attentes. Ces aspects sont fondamentaux pour nous et nous sommes fiers que vous les ayez mentionnés. Nous regrettons cependant que notre offre culinaire n'ait pas été à la hauteur de vos attentes cette année. Sachez que notre équipe s'efforce de proposer une cuisine internationale variée et de qualité, dans l'espoir de satisfaire les palais de tous nos clients.Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour 100% réussi.Bien à vous,Guest Service Center Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2023 sur Expedia
Tout est accessible, à partir de la tour principale de l'hôtel, pour les personnes en fauteuils roulants, même la plage! Il y a des rampes d'accès sur tout le site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Chere Josée,Merci d'avoir partagé vos commentaires avec nous.Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié un séjour relaxant et le bon service et l'attention fournis par notre incroyable personnel. Ce sera un plaisir pour nous tous qui travaillons ici de vous revoir bientôt pour continuer à dépasser vos attentes.Avec nos meilleures salutations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2022 sur Expedia
Un bel hotel, bonne bouffe, belle plage. Notre drain de douche était bouché , il avait de l’eau partout . Ils sont veni le déboucher sommairement, mais pas tout à fait et ils ont ensuite laissé toutes les serviettes mouillées et sales sur le plancher sans nettoyer. Le reste était super et le personnel très gentil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Guest service center management, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, Thank you so much for leaving this review about your recent stay with us in Melia Cozumel. We appreciate that you have shared your comments about your experience, which are very important for us; therefore, we will be following up with the department involved in order to improve. We will be happy to welcome you back, we will be waiting for you with arms wide open looking to assist and pamper you!! Best regards, Guest service center management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2021 sur Expedia
Directement sur la plage, abordable, personnel attentionnés
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2021 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Gracias por compartir sus comentarios con nosotros, nos agrada saber que han disfurtado de la playa y la atención de pirmera de nuestro equipo de trabajo. Esperamos pronto recibirles de nuevo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024
We loved it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Shalon,We would like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.It would be our pleasure to have you return on another occasion.Very best wishes,Guest Service Center Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024
It was our first time at this resort and at first I was hesitant since it was a family resort. I was very surprised when we got there. It was amazing. There is an adult pool and a family pool. We had the best time. The service was impeccable. Alvaro was one of our favorites! The only thing we thought they could improve on was the nightly entertainment. Other than that, everything was great! We will definitely be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Shalon,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are thrilled to hear that you enjoyed the adult and family pools, and that the service provided by Alvaro and our team made a lasting impression. It is wonderful to know that our commitment to a service culture has enhanced your stay. We appreciate your kind words and are glad that the room experience met your expectations with a perfect score. However, we take note of your thoughts regarding the nightly entertainment and will consider them as we continually strive to offer enriching gastronomic experiences and activities for all our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Guest Service Center Management
1 sur 5
par un voyageur de Breckenridge

Publié le 10 mai 2024
Let me start by saying the staff was great and super accommodating. Unfortunately this is not a 4 star resort and is advertised incorrectly. Everything is very outdated and not of great quality. The room had hair in multiple places from previous guests, bugs, and dirt. Was not cleaned thoroughly at all. It smelled horrible and was really overwhelming to be in. The elevator doors would not open, we went up and down 3 flights twice before it let us out.the food was terrible. There are no top shelf alcohol options at any of the bars. After speaking with the front desk they were very nice and refunded all of our stay besides 1 night. We much appreciated this and moved on to another hotel. Great staff, not a 4 star resort.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Guest Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly value your input as it allows us to continually improve and enhance the guest experience.We are pleased to hear that you found our staff to be great and accommodating. Providing exceptional service is a top priority for us, and we are glad that our team was able to make your stay enjoyable.However, we are disappointed to learn that you did not find our resort to meet your expectations in terms of its star rating. Please be assured that we take maintenance and upkeep of our facilities very seriously. Our hotel undergoes regular maintenance and renovation to ensure that our guests enjoy a comfortable and pleasant stay. Additionally, our housekeeping team meticulously inspects each room to ensure cleanliness and comfort for our guests.Regarding your concerns about the quality of our food and beverage offerings, we are surprised to hear this feedback as we typically receive positive reviews about the dining experience from our guests. Our culinary team works diligently to provide a wide range of delicious and high-quality dishes to cater to different tastes and preferences.Once again, we appreciate your feedback and hope that you will consider giving us another opportunity to exceed your expectations in the future. If you have any further concerns or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.Warm regards,Guest Service Center Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
There is not a lot around the area besides being able to walk to the Lobster House. But when we have walked felt safe and a nice walk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Gex Service Center Management, Gestion de l’hôtel
Dear Tamara Ann,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.We are delighted to hear that you felt safe and enjoyed the surrounding area during your walks. It is wonderful to know that our efforts to ensure the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the quality of service have met with your approval. We also appreciate your positive remarks on our room amenities, and we strive to provide a memorable room experience for all our guests. Although it seems you found our location to be a bit isolated, many guests enjoy the tranquility and the proximity to the Lobster House for a delightful gastronomic experience. We would love to welcome you back and perhaps introduce you to other dining venues within our resort or recommend some hidden gems in the area for your next visit.We hope to welcome you back.Best wishes,Gex Service Center Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Guest Service Center Management., Gestion de l’hôtel
Dear Donald,Thank you for sharing your experience with us.We are happy to know you had a great time at our beautiful resort while you were pampered and taken care of by our amazing staff. We would be honored to host you again to continue exceeding your expectations.Best regards