Note fondée sur 450 évaluations de clients

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4,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 mai 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2021 par Aldo López, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comment that will help us improve
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montréal

Service 5 étoiles

Publié le 18 juill. 2016 sur Expedia
Pour : Service impeccable. Bons petits déjeuner. Bouteilles d'eau à l'accueil. Petits chocolats pour la nuit. Chauffage d'appoint.
Contre : Prises de courant dans certaines chambres.
Emplacement : Rien! Voilà le problème!!!!
Accueil et service d'un hôtel 5 étoiles pour le prix d'une 3,5. (C'est peut-être le fait que ce soit à Cusco que ce soit aussi cher) Service de taxi à l'arrivée et au départ facilement accessible et gratuit. Personnel toujours disponible et avenant cherchant à combler vos besoins. Bons petits déjeuners. Service de taxis (à vos frais) pour vos déplacements. Ils prêtent même des cellulaires gratuitement pour les rejoindre pour ces derniers. Voici la raison de la note non parfaite. Cet hôtel est vraiment très mal situé et vous vous retrouvez coincé à passer la journée entière en ville ou dans les taxis. L'un comme l'autre, ca devient penible. Personnellement, cela m'a tellement embêté au point que je ne choisirai plus un hôtel aussi loin. Il y avait aussi ces chiens errants qui jappent une bonne partie de la nuit. Mais dans l'ensemble l'hôtel était très bien... s'il pouvait être situé près de la Plaza de Armas.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de montreal

Hôtel pratique loin du centre

Publié le 22 févr. 2016 sur Expedia
Pour : Salle à manger Personnl
Contre : Lit
Emplacement : Loin du çentre
Bon personnel Bonne prise en charge Petit déjeuner en retard Bonne idée de transférer sans frais et manîere fiable à la gare
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Staff super helpful and attentive! It’s very quiet and hotel is right in front on a park. Breakfast attendant was the best and will make you fresh eggs, pancakes and orange juice. Hotel is perfect and away from the busy central area, and great for long day tours. Recommend getting altitude pills/ coca leave/ caramels before getting to the hotel, as it’s more of a residential area and not many shops around. There is a convenient store right next to the hotel, but closest pharmacy is 5 min walk along with food shops!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Reservation center, Gestion de l’hôtel
Dear Natalia, we are glad that you were able to enjoy your stay in our facilities. On behalf of the entire Team of Collaborators of the Hotel Torre Dorada Cusco, we appreciate your visit and we hope to welcome you again at some point.Thank you very much for everything Natalia.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
friendly and helpful staff, clean rooms large common area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Reservation center, Gestion de l’hôtel
Thanks for your commet!!We hope that you enjoyed your stay in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Hermoso hotel, limpieza excelente, instalaciones nuevas, lugar tranquilo, desayuno rico
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Reservation center, Gestion de l’hôtel
Thanks for your commet!!We hope that you enjoyed your stay in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Reservation center, Gestion de l’hôtel
Thanks for your commet!!We hope that you enjoyed your stay in our hotel.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
There is one poor guy doing all the work. Hot water was either non-existent or took at least 15 mins of running of the water to come on. Said provided laundry on the website but told guests no. Then when I was told yes, it was a disaster. I also received a random WhatsApp message saying I had to book another night (I had 2 booked) and was sent a link to pay. I called the number and some random man answered. It was all very sketchy, so I said I would pay at the hotel. The front desk knew nothing about it, but I paid it anyway. I ended up leaving early and wanted a refund, but of course it didn't happen. Also, the walls are VERY thin, with wooden floors throughout so when the people came in at 4:30A dragging their suitcases up the stairs, it woke everyone up. You could hear people's conversations two rooms away. Room was clean. He ordered dinner for me, which was the nicest thing about the place, but didn't have change for me to pay him. I don't normally write reviews but I cannot get over how many positive reviews this place has. The couple staying next to me said the same thing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par reservation center, Gestion de l’hôtel
Hello, good afternoon,Dear Briana, on behalf of the entire Torre Dorada hotel team we offer you our most sincere apologies for the inconvenience caused.As for the information you indicate about water, it is something that we are still working hard to solve that problem when the hotel is at 100% occupancy.Regarding the minimum stay, we had told you long before your arrival and you were asked again and again if you wanted the additional night to be added or that we could cancel your reservation and you could look for another place according to your requirement and Regarding the payment link, it is the same one we use to pay for reservations and IT SHOULD BE NOTED THAT, a stranger did not write to you as you indicate, because from the beginning of the communication the person was identified by indicating their name and to which area they belonged.For our part, we appreciate your comments as they help us continue working daily to provide a better experience to our customers.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2024 par Reservation center, Gestion de l’hôtel
Thanks for your commet!!We hope that you enjoyed your stay in our hotel.