Note fondée sur 942 évaluations de clients

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2,7 sur 5
89 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Stay away! Filthy and disgusting, to say the least.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE FEEDBACK HOPE TO SEE YOU AGAIN SOON
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
I couldn’t get my refund never gotten my key wasn’t the worker fault it was third party
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
SORRY FOR THE INCONVINCE WE HOPE TO SEE YOU AGAIN SOON
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE FEEDBACK HOPE TO SEE YOU AGAIN SOON
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 déc. 2023 sur Expedia
Y
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE GREAT FEEDBACK WE HOPE SEE YOU AGAIN SOON
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE GREAT RESPONSE WE HOPE TO SEE YOU AGAIN SOON
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
THANK YOU FOR THE RESPONSE WE HOPE SEE YOU AGAIN SOON
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 déc. 2023 par MANAGER, Gestion de l’hôtel
SORRY FOR ANY INCONVENIANCE HAPPENED, WE WILL MAKE SURE YOU ARE COMFORTABLE WHEN YOU STAY HERE NEXT TIME....
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Not too familiar with the area so when I drove up I immediately asked for a refund. The desk person was rude. I told her that I was not going to stay because the area was unsafe. She said that I had to contact Expedia for a refund. She was getting loud with me when I explained that there were people sitting outside the rooms doing drugs. And waking into the office just to get here was unsafe. She said she couldn't do anything about it. All this time she stood behind a locked door with a small window from the inside of the lobby.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
THANKYOU FOR YOUR FEEDBACK, ONLINE RESERVATIONS GET THE REFUND FROM ONLINE , SINCE YOU DID NOT PAY AT THE HOTEL.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2023 par manager, Gestion de l’hôtel
THANKYOU FOR YOUR GREAT FEEDBACK, HOPE TO SEE YOU SOON.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2023 sur Hotels
I felt better in my car than in these rooms. My room , the heater didnt work at all, i paid to be inside and not freeze out but it was basically the same...Beds and towels are always stained , dirty looking. Shower curtain is nasty, old throw up on the side walls in bathroom, mold in cracks in the shower and people hanging alot all over outside. Fronts desk workers always rude Never again. Waste of time and mondyv.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We are disappointed that this was your impression of our hotel. What you have shared is a poor reflection of the standards we adhere to, and our team will work together to address your concerns accordingly. Rest assured, we value your feedback, and it will aid us in our continued effort to improve for our guests. Safe travels, and we hope to have the pleasure of hosting you in the future and showing you a stay that meets all your expectations.