Note fondée sur 357 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2023 sur Expedia
Très bien et proche de tout.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Tyler Beck - General Manager, Gestion de l’hôtel
Was there anything we could've done differently to improve your experience?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nikki Gates, Gestion de l’hôtel
It looks like you had a great visit with us. We hope to be able to host your next stay as well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Nice hotel. Very and clean and have friendly staff. Good breakfast choices too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par Nikki Gates, Gestion de l’hôtel
Thank you so much. It is good to hear that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Tyler Beck - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
The bathroom was clean the bed rooms were clean in the breakfast was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nikki Gates, Gestion de l’hôtel
Thank you for the compliments. We hope to be able to host your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Tyler Beck - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to share this feedback! We're very happy that you enjoyed your experience with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Would be better if the tv was a smart tv
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Tyler Beck - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! This is an amenity we're definitely looking at getting for our guests. I'm sorry that it wasn't available during your visit, but I do hope we get to host your next stay in Plano.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Loved my stay, the hotel was very clean and staff was friendly. Good price also. When I come back to Dallas I’m definitely staying here again. Breakfast had so many options for everyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Tyler Beck - General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm so glad that you enjoyed your visit with us! Our team works hard to ensure that you can enjoy a clean and comfortable stay. Our premium hot breakfast is quite a treat for all travelers, I'm happy you got to try it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Nikki Gates, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us host your stay in Plano. I am glad to hear that you had an awesome stay.