Note fondée sur 844 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
72 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par Véronique de Cormeilles en Parisis

A la recherche d'un peu de fraîcheur..

Publié le 22 juin 2015 sur Hotels
Bonne étape, il manquait juste le frigo et le micro onde annoncé au moment de la réservation.... Petit détail, il nous fallu faire 3 machines à glaçon pour trouver celle qui fonctionnait....
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Rebecca, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
The property is very run down. There are roaches everywhere. The management is great. Very professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Gail,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
Rooms was clean and comfortable considering the price had a problem with room with hot water Andy gave me another room and didn’t think twice about solving the issue my Motel 6 was greeat will consider here for price and clean room!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Cap,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Terrible construction - super hard to get into this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lamont,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Run down definitely a 1 star motel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shane,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Dont stay

Publié le 6 févr. 2024 sur Hotels
Crappy room / maintenance Horrible location Loud traffic Doors are not secure i had to go the extra mile the feel safe while sleeping they literally had a towel in the door
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Hotels
This is a dirty hotel . Infected green poop on the walls dents your stuff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
I love staying here and i would recommend it to others
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Carl,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 janv. 2024 sur Hotels