Note fondée sur 440 évaluations de clients

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4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
The room smelled, stains on the chairs and linens. Bathtubs rusted out.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Expedia
Great reception, ample parking, large room, quiet.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
VERY friendly staff. Disappointed there was not a breakfast buffet ncluded.
4 sur 5
par un voyageur

Winter

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2024 par Amanda M., Gestion de l’hôtel
Dear Norman,Thank you for taking the time to provide feedback of your recent stay at the Courtyard Dayton North. We regret hearing that your stay was not up to Marriott standards and would like to know what issues you experienced so that we may make the adjustments to ensure that these issues do not occur again.We apologize again for any troubles that you may have experienced during your stay, and we hope that we are given the opportunity to better serve you in the future.Best Regards,Amanda M.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 janv. 2024 par Amanda M., Gestion de l’hôtel
Dear William,Thank you for taking the time to rate your recent stay at the Courtyard Dayton North. We are sorry to hear that your stay did not deserve a 5 out of 5! This is not the service we strive to deliver, and we hope that we are given the opportunity to better serve you in the future when your travels bring you back to the Dayton area.Best Regards,Amanda M.Assistant General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2023 par Amanda M., Gestion de l’hôtel
Hello David,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We appreciate the positive feedback and hope that we are able to provide the same service to you if your travels should bring you back to the Dayton area.